CLICK HERE FOR FREE BLOG LAYOUTS, LINK BUTTONS AND MORE! »

Τετάρτη 16 Φεβρουαρίου 2011

Οικογενειακή υπόθεση..!! - Quilling Part 2

Επανήλθα λοιπόν!!! Αυτή τη φορά με οικογενειακά θέματα όπως σας είπα και νωρίτερα... Ετοίμασα λοιπόν μια καρτούλα για τη γιαγιάκα μου που είχε γενέθλια χθες και εξέφρασε ένα μικρό παράπονο για την έλλειψη δώρων!! Έκανα τη δεύτερη μου απόπειρα να χρησιμοποιήσω τα χαρτιά Quilling που σας είχα αναφέρει σε προηγούμενη ανάρτηση, εδώ. 
Ομολογώ ότι έχω ενθουσιαστεί με τη συγκεκριμένη τεχνική γιατί με λίγη φαντασία και απλά κομμάτια χαρτί μπορείς να φτιάξεις θαύματα!!! Χωρίς καμία οδηγία η κάτι έφτιαξα το βάζο που βλέπετε και συνολικά μου πήρε μισή ώρα! 
Συγχωρέστε με για τις φωτογραφίες αλλά έχει νυχτώσει και επίσης κλασικά δεν περίμενα να στεγνώσει η κόλλα για να τη φωτογραφίσω! Ελπίζω να σας αρέσει, αλλά κυρίως να αρέσει στη γιαγιάκα μου που θα την αποκτήσει με κάποια καθυστέρηση δυστυχώς... αλλά η σκέψη μετράει δε λένε;

Πριν κλείσω θα ήθελα να σας δείξω τη συμμετοχή της αδερφούλας μου στο ζωγραφικό διαγωνισμό της ιστοσελίδας Ιπτάμενο Κάστρο και αφορά παιδιά ηλικίας 9-14 ετών. Ο συγκεκριμένος διαγωνισμός είχε αναρτηθεί και στη Δανειστική Βιβλιοθήκη. Παρότρυνα την αδελφή μου να λάβει μέρος, μόλις μου έστειλε τι έφτιαξε το έστειλα και ορίστε το αποτέλεσμα...
Το κείμενο γράφει: "Ο Μελένιος είναι ένας κεραμιδόγατος που θέλει να είναι "στην τρίχα". Του αρέσει πολύ η πολυτέλεια και όχι οι δρόμοι. Γιατί βλέπετε ο Μελένιος έχει γεννηθεί από μια πολύ σπουδαία μάνα: Τη βασιλισσα του ψαροκόκαλου, Γι' αυτό και αποφάσισε να πάρει τις βαλίτσες του και να μετακομίσει κι αυτός στην Πολυcatοικία.και μιας και το' χει στο αίμα του να κυριαρχεί, έχει βάλει στόχο να γινει ο διαχειριστής της Πολυcatοικίας. Αν φυσικά του το επιτρέψουν οι συγκάτοικοι του, κι αν πρώτα τον αφήσει να μπει στην παρέα ο θυρωρός!!!"
Παροτρύνετε και εσείς τα παιδιά σας να λάβουν μέρος, η αδερφή μου έχει κατενθουσιαστεί που διαβάζει σχόλια για τη ζωγραφιά της και το κείμενο της και ντρέπεται και λιγάκι! Αν σας αρέσει η συμμετοχή της μπορείτε και εσείς να την ψηφίσετε εδώ! (Εντάξει θα δείτε 3 σχόλια με το όνομα μου αλλά δεν το ήθελα, αλήθεια... Απλά από τον ενθουσιασμό μου, δεν πρόσεξα ότι θέλει έγκριση πριν δημοσιευτεί! Αλλά αν δεν παινέψεις το σπίτι σου....!)

Σας φιλώ!
Και μην ξεχνάτε το διαγωνισμό μου, κληρώνειιιι!!! ΕΔΩ! 

24 σχόλια:

Νίκη είπε...

Οικογένεια πολύ ταλαντούχα λοιπόν.Συγνώμη αλλά η αδερφή σε επισκιάζει αυτή τη φορα! Άκου πολυcatοικία!Να πω την αμαρτία μου, όταν έψαχνα όνομα για το μπλόγκ μου είχα σκεφτεί και τα εξής: artοποιείο και συνartιση .Χα,χα είδες τα μεγάλα πνευματα;
Θα μπω να δω τη σελίδα γιατί και η κόρη μου πετάει τη σκούφια της για κάτι τέτοια!

λΕλένη είπε...

Νίκη, χαρά μου να με επισκιάζει η αδερφή μου!!! Όσο για το "Πολυcatοικία" είναι το θέμα του διαγωνισμού!! Πολύ μου άρεσαν τα ονόματα που είχες σκεφτεί, αλλά το ονειροποιείο δικαίως επιλέχτηκε! Περιμένω να δω τη συμμετοχή της κόρης σου! Φιλιά!

EVAGELIA VRETTOU είπε...

Μπράβο στις αδερφούλες! είστε αξιαγάπητες και οι δυο. Η γιαγιά θα ευχαριστηθεί πολύ. σου είπα και την άλλη φορά, πόσο μου αρέσει αυτή η τεχνική! Όσο για την αδερφούλα...τρέχω να ψηφίσω. Ο Μελένιος και από εμφάνιση και από ιστορία...σκίζει!!!

foufoula89 είπε...

ΠΟΛΥ ΟΜΟΡΦΑ... ΤΟ ΕΧΕΙ Η ΟΙΚΟΓΕΝΕΙΑ....ΦΙΛΑΚΙΑ...

Νίκη είπε...

Μπήκαμε στη σελίδα του διαγωνισμού κι έγινε πανζουρλισμός!Τρομαξα να τα ξεκολίσω για να πάνε για ύπνο.Οι γατο-ιδέες επεσαν βροχή,όπως και η γκρίνια απ'τα μικρά που δεν είναι στο όριο ηλικίας.Βρήκαμε δουλειά, γρηγορα θα δείτε και δικιά μας συμμετοχή.
Ευχαριστούμε Ελενάκι,φιλιά στην αδερφούλα!

Magdalene B. είπε...

H καρτα για τη γιαγια τελεια θα ξετρελλαθει σίγουρα!πολλά φιλιά!

el.mar είπε...

Μπράβο για την κάρτα στη γιαγιά, πολύ όμορφη κ μπράβο στη αδερφούλα που βαδίζει στα χνάρια σου...χιχιχι...πω πω καλλιτεχνίες!!!
Καλό βράδυ!!!

Ειρηνη Σ είπε...

μπραβο για την καρτα της γιαγιας
να ειναι γερη και να μην την ξεχνατε
το παραμυθι της μικρουλας πολυ ομορφο και ευρηματικο το Πολυcatοικια
καλη επιτυχια να εχει

λΕλένη είπε...

EVAGELIA, ευχαριστούμε για την ψήφο σου! Ψάξε τη και εσύ την τεχνική δίνει πολύ όμορφο αποτέλεσμα και είναι σχετικά εύκολη!

foufoula, ευχαριστούμε! Φιλιά!

Νίκη, περιμένω τη συμμετοχή σας, χαίρομαι που σας άρεσε!

Magdalene, το εύχομαι να της αρέσει! Φιλιά!

el.mar, η αδερφή μου μάλλον έχει μεγαλύτερο ταλέντο από μένα, κυρίως στη γραφή, αλλά είναι μικρή ακόμα! Ευχαριστούμε! Φιλιά!

Ειρήνη Σ, έχει ταλέντο η μικρή! Σε ευχαριστούμε! Φιλιά!

anna είπε...

λΕλενη την τεχνικη θα την εφαρμόσω τα χριστουγγενα σιγουρα,ειχα δει καπου πανεμορφα στολίδια.......Η καρουλα έγινε υπεροχη και οτι πρεπει για τισ γιαγιαδες,που ειναι παντα παραπονιάρες....τα χαρτια που τα βρίσκεις?????παω να ψηφισω κ εγωωωω!!!!!φιλια καλο βραδυ!

lourdi lourdaki είπε...

H ΓΙΑΓΙΑ ΘΑ ΕΙΝΑΙ ΠΟΛΥ ΠΕΡΗΦΑΝΗ ΓΙΑ ΤΙΣ ΕΓΓΟΝΕΣ!!!
Η ΚΑΡΤΟΥΛΑ ΟΜΟΡΦΗ!!
ΚΑΙ ΤΟ ΠΑΡΑΜΥΘΙ ΜΕ ΦΑΝΤΑΣΙΑ!!!
ΦΙΛΙΑ ΚΑΙ ΚΑΛΗΜΕΡΑ!!!

λΕλένη είπε...

anna, τα χαρτιά εγώ τα είχα πάρει τυχαία από τα lidl με ένα σετ χειροτεχνίας. Λεπτομέρειες θα βρεις στην προηγούμενη ανάρτηση με Quilling. Ευχαριστούμε για την ψήφο!

lourdi, ευχαριστούμε πολύ!!! Καλή σου μέρα!

Unknown είπε...

Καλημέρα!!!
τα λουλούδακια υπέροχα!!
όσο για την ιστοριούλα τρέλα!!
καλή επιτυχία στην sis σου!
Φιλάκια Πολλά!

Ανώνυμος είπε...

ΚΑΙ Η ΚΑΡΤΑ ΓΙΑ ΤΗ ΓΙΑΓΙΑ ΠΑΝΕΜΟΡΦΗ. ΘΑ ΧΑΡΕΙ ΠΟΛΥ!!

Ειρήνη είπε...

Το αίμα που ρέει στις φλέβες όλης της οικογένειας κάνει θαύματα τελικά!!
Μπράβο και στις 2 σας!!Η καρτούλα λΕλενάκι φοβερή!! Όσο για τη ζωγραφιά της αδερφούλας και το κείμενο που τη συνοδεύει απλά καταπληκτικά!!
Μπράβο που την παρότρυνες!!
Φιλιά!!!

Konstantina Chryssanthopoulou είπε...

Μ'αρέσει πολύ η τεχνική!!! Μπράβο και στη μικρή!!! Πολύ όμορφα!!!

Μαριάννα είπε...

η καρτα και ο γατουλης φοβεροί!

λΕλένη είπε...

Chris, η αδερφή μου στις ιστορίες είναι μεγάλο ταλέντο! Ολόκληρα κόμικς φτιάχνει! Ευχαριστούμε και οι δύο! Φιλιά!

Ανώνυμος, ευχαριστώ!

Ειρήνη, ευχαριστούμε και οι δύο Ειρηνάκι! Όταν μεγαλώσει η μικρή....

Konstantina, μάλλον πρέπει να κάνω κάποια ιδιαίτερη αναφορά στην τεχνική! Ευχαριστούμε!

marianna, ευχαριστούμε!!!!

neraiditsa είπε...

ααα είστε ταλέντα εσείς οι αδερφούλες !!! είναι πολύ σημαντικό να παροτρύνουμε τα παιδιά να καλλιεργούν τα ταλέντα τους!!!

λΕλένη είπε...

neraiditsa, ευχαριστούμε πολύ! Και η αδερφή μου έχει ταλέντο μεγάλο και κρυφό!!!

χρυσάνθη είπε...

Η καλή γιαγιάκα θα είναι τρισευτυχισμένη με την όμορφη καρτούλα.Και τι οικογένεια καλλιτεχνών!!!!! Πολύ ωραίος ο αριστοκράτης γάτος!!!!!!

Flora Kakoura είπε...

οικογενειακή υπόθεση οι όμορφες δημιουργίες! να περνάτε όμορφα με πολύ δημιουργικό χρόνο! Φιλιά από Θεσσαλονίκη!

lourdi lourdaki είπε...

ΕΛΕΝΗ ΕΧΩ ΨΑΞΕΙ ΠΑΝΤΟΥ ΣΤΟ ΗΡΑΚΛΕΙΟ ΓΙΑ ΥΓΡΟ ΓΙΑΛΙ ΑΛΛΑ ΤΙΠΟΤΑ.... ΑΝ ΒΡΩ ΘΑ ΣΟΥ ΠΩ!
ΣΕ ΦΙΛΩ ΚΑΙ ΣΟΥ ΕΥΧΟΜΑΙ ΚΑΛΟ Σ/Κ!!!

λΕλένη είπε...

Χρυσάνθη, σε ευχαριστούμε πολύ! Αν έλεγες πριν λίγα χρόνια στη μαμά μου ότι κάποια μέρα θα μας έλεγε κάποιος οικογένεια "καλλιτεχνών", θα γελούσε! Ευχαριστούμε!

Flora Kakoura, ευχαριστούμε πολύ! Καλώς ήρθες! Φιλιά από Κρήτη!

lourdi μου, μαζική παραγγελία μάλλον χρειαζόμαστε δε γίνεται αλλιώς! Αλλά θα τα πούμε και από κοντά αυτά! Ευχαριστώ πάντως! Πολλά φιλιά!

Δημοσίευση σχολίου

Χαίρομαι τόσο να διαβάζω τη γνώμη σας...