CLICK HERE FOR FREE BLOG LAYOUTS, LINK BUTTONS AND MORE! »

Παρασκευή 11 Φεβρουαρίου 2011

Να σας κεράσω;;;

Καλησπέρα σας!
Τι μου κάνετε; Εγώ είχα μία υπέροχη, οικογενειο-παρεΐστικη και ηλιόλουστη μέρα! Σήμερα γιόρτασα τα γενέθλια μου κάνοντας μια όμορφη εκδρομή! Έσβησα 2 φορές κεράκια για τα 23α γενέθλια μου (μάλλον ήταν για τις 2 προηγούμενες χρονιές που δεν είχα τούρτα) και θέλησα να περάσω να κεράσω και εσάς ένα γλυκάκι για το καλό που λένε...
Κεραστείτε λοιπόν.. Μέρες είχα προγραμματίσει να φτιάξω τρουφάκια αλλά δεν πρόλαβα τελικά... Ε κάπως έτσι δεν θα ήταν και τα δικά μου;;  :)
Τέλος φέτος χαίρομαι ιδιαίτερα που έχω να κεράσω κι εσάς... Πραγματικά νιώθω πολύ τυχερή που βρέθηκα στη ζεστή γειτονιά σας!!! Φιλιά!
Υ.Γ.: Σχεδιάζω δωράκι και για σας!!! Ελπίζω να βρω χρόνο σύντομα!
Υ.Γ.2: Είπα να αλλάξω λίγο το σπιτάκι μου γιατί αν και μου άρεσε πολύ το χρώμα, ίσως ήταν λίγο κουραστικό... Τι λέτε;

35 σχόλια:

Unknown είπε...

Υδροχοίνα!!!! Χρόνια σου πολλά κι εύχομαι να είσαι πάντα τόσο δοτική, χαρούμενη κι έξυπνη όπως είσαι σήμερα!!! Σου εύχομαι επίσης υγεία κι ευτυχία να κυριαρχούν στην ζωή σου!!! ΝΑ ΤΑ ΕΚΑΤΟΣΤΗΣΕΙΣ

foufoula89 είπε...

ΧΡΟΝΙΑ ΣΟΥ ΠΟΛΛΑ ΜΕ ΥΓΕΙΑ ΚΑΙ ΠΟΛΛΥ ΧΑΡΑ...ΝΑ ΕΙΣΑΙ ΚΑΛΑ..ΟΤΙ ΠΟΘΕΙΣ ΣΤΗΝ ΑΓΚΑΛΙΑ ΣΟΥ ΝΑ ΤΟ ΒΡΕΙΣ...ΚΑΛΟ ΣΑΒΒΑΤΟΚΥΡΙΑΚΟ...

Δρ. Βρακατόρ είπε...

Να τα χιλιάσεις!

EVAGELIA VRETTOU είπε...

23...μμμμ...τέλεια ηλικία...τι μου θυμίζει τώρα;;;
Να τα εκατοστήσεις Ελενάκι μου, να είσαι γερή, δυνατή, δημιουργική και περιτριγυρισμένη από ανθρώπους που σε αγαπάνε και αγαπάς!
Ένα τρουφάκι θα το πάρω, για το καλό!
Το χρώμα του blog δεν είναι κουραστικό, αλλά ίσως δεν ταιριάζει στο στυλ σου...έτσι όπως το έχω καταλάβει! Κάνε μια αλλαγούλα...κι εγώ θα έπρεπε για το δικό μου...το βαρέθηκα λιγάκι!
Φιλιά και αμέτρητες ευχές κουκλίτσα

λΕλένη είπε...

Μαρία, που μας προλαβαίνεις όλους τόσο γρήγορα; Αλλά γι'αυτό σ'αγαπάμε...! Σε ευχαριστώ τόσο για τις ευχές σου!

foufoula και Δρ. Βρακατόρ, σας ευχαριστώ πολύ!

EVAGELIA, ευχαριστώ πολύ!!! Ναι, ήταν πορτοκαλί πριν και το άλλαξα... Ψάχνομαι ακόμα με τη σχεδίαση! Δεν μπορώ να καταλάβω που τα βρίσκεται και τα κάνετε τόσο όμορφα και ταιριαστά! Θα το μάθω όμως!

Διασκέσις είπε...

Τι ωραία ηλικία τα 23....Να τα εκατοστήσεις κουκλίτσα,να είσαι γερή κι ευτυχισμένη και να χαίρεσαι καθημερινώς γιατί δυστυχώς περνάνε πολύ γρήγορα τ'άτιμα τα χρόνια!!!Τα τρουφάκια δείχνουν τέλεια!!Θα πάρω ένα!!!Φιλιά

Anzouya είπε...

Χρόνια σου πολλά! Να τα εκατοστήσεις και να είσαι πάντα χαρούμενη και δημιουργική!

Ειρήνη είπε...

Ελενάκι χρόνια σου πολλά!!
Πάντα χαρές εύχομαι και στιγμές γεμάτες από χαμόγελα!!!
Φιλιά!!

Ρούλα είπε...

Ελενάκι να τα εκατοστίσεις! Ότι επιθυμείς σου εύχομαι και πάντα δημιουργική!

Ειρηνη Σ είπε...

χρονια καλα και δημιουργικα !!!!!

lourdi lourdaki είπε...

ΕΥΧΕΣ ΑΠΟ ΚΑΡΔΙΑΣ ΘΑ ΚΑΝΩ..ΝΑ ΕΙΣΑΙ ΓΕΡΗ ΚΑΙ ΤΥΧΕΡΗ!!
ΜΕ ΠΟΛΥ ΧΑΡΑ ΚΑΙ ΑΓΑΠΗ ΓΥΡΩ ΣΟΥ!!
ΣΕ ΦΙΛΩ ΚΑΙ ΚΑΛΟ ΚΑΙ ΟΜΟΡΦΟ ΣΑΒΒΑΤΟΚΥΡΙΑΚΟ ΝΑ ΠΕΡΑΣΕΙΣ!!

Unknown είπε...

Ελένη για κοίτα στο Leelou blogs θα βρεις πολύ όμορφα δωρεάν templates (απο εκεί πήρα αυτό του Keep Thinking) και αν θες την διεύθυνση μπορείς απλά να μπεις στο μπλογκ μου και να πατήσεις στην μπαρίτσα που γράφει Leelou στο επάνω μέρος!
Φιλιαααααααααααα

Marie είπε...

Να εκατοστήσεις τα χρόνια σου και ότι επιθυμείς από καρδιάς σου εύχομαι!!! Ευχαριστώ για το τρουφάκι!!! Σε φιλώ!!!

Νίκη είπε...

Ελενάκι χρόνια σου πολλά!Να είσαι πάντα ευτυχισμένη, χαρούμενη και γεμάτη φαντασία ! Την ηλικία δεν τη σχολιάζω, έχω κι εγώ γενέθλια σε λίγες μέρες και νομίζω ότι θα χρειαστώ...δύο τούρτες για να τα βάλλω όλα τα κεράκια!

Όσο για το φόντο,υπάρχουν ειδικές σελίδες.Ή κάνεις αναζήτηση στο google και τις βρίσκεις, ή βρίσκεις ένα μπλογκ που σου αρέσει και ψάχνεις στη σελίδα του ,κάπου υπάρχει σύνδεσμος της μαμάς- σελίδας(πάνω-πάνω ή κάτω- κάτω συνήθως).Μόνο να' χεις ώρες μπροστά σου γιατί τα σχέδια είναι άπειρα- έτσι ξόδεψα το προηγούμενο Σάββατό μου κι εγώ!

λΕλένη είπε...

Κορίτσια σας ευχαριστώ όλες για τις ευχές σας!!!

Μαρία και Νίκη, όπως βλέπετε ακολούθησα τις οδηγίες σας! Έψαξα 2-3 σελίδες και τελικά κατέληξα σ'αυτό! Συνδυάζει και το πορτοκαλί που είχα από την αρχή χρησιμοποιήσει και είπα να το κρατήσω μια και με αυτό με γνωρίσατε! Έτσι μια και είχα κάτι στο μυαλό μου δεν μου πήρε τόσο χρόνο! Ευχαριστώ πολύ και τις 2 για τη βοήθεια! Φιλιά!!!

my craft and art creations είπε...

Ελένη ,που έχεις την ιδια ημέρα με μένα γενέθλια,χρόνια σου πολλά !!
να εισαι πάντα χαρούμενη και δημιουργική και να έχεις πάντα δίπλα σου ανθρώπους που σε αγαπούν και αγαπάς!!
το γλυκάκι σου τέλειο!!
φιλιά!!

neraiditsa είπε...

να τα εκατοστήσεις Λελενάκι μου να είσαι πάντα γερή και ευτυχισμένη!!! εύχομαι να έχεις πάντα γύρω σου ανθρώπους να σε αγαπούν και να δημιουργείς όμορφα πραγματάκια!!!

Unknown είπε...

αχ πάλι αργησα...
τι κακό είναι αυτό με εμένα τις τελευταίες μέρες!
Ελενή μου Χρόνια Πολλά!!
Να έχεις ότι επιθυμείς!!
να σε χαίρονται οι δικοί σου!

υ.γ. ωραίο το background, οι αλλαγές είναι καλές^^

Φιλάκια!

NANTIA είπε...

Ελενίτσα!!! 23;;;; Αχ...τα καλύτερα χρόνια! Να τα εκατοστήσεις και να είσαι ευτυχισμένη με ό,τι κάνεις στη ζωή σου! Μόνο υγεία και αγάπη!
Πολλά φιλιά!

Magia da Inês είπε...

Olá, amiga!
Passei para uma visitinha.
Quero desejar muita saúde, paz e felicidade.
Parabéns!!! Feliz aniversário!!!
Bom fim de semana!
Beijinhos.
Brasil.♫♫° ·.
•♫♫•.¸¸.•♫♫•.¸
°º♫

anna είπε...

Αν και καθηστεριμενα,τις καλυτερες ευχες μου για τα γενεθλια σου,χρονια πολλα,χρονια καλα,χρονια ευτυχισμενα!!!!!!!!!!!!!Τα τρουφακια εμφανισιακα σκίζουν....μακιααααα

λΕλένη είπε...

my art and craft creations, ναιιι έχουμε την ίδια μέρα γενέθλια!! Σου άφησα κι εγώ τις ευχές μου!! Ευχαριστώ για τις δικές σου!! Να μας χαίρονται! Φιλιά!

neraiditsa, σε ευχαριστώ πολύ για τις ευχούλες σου!

Chris, δεν άργησες καθόλου! 40 μέρες λέει τα γιορτάζουν τα γενέθλια! Χαχα! Ευχαριστώ πολύυυυυ! Φιλιά!

ΝΑΝΤΙΑ, σε ευχαριστώ πολύ! Φιλιά!

Magia da Ines, thank you very much for your wishes!

anna, και μόνο που πέρασες να κεραστείς μου είναι αρκετό!!! Σε ευχαριστώ! Όσο για τα τρουφάκια, είπαμε δεν πρόλαβα να φτιάξω τα δικά μου! Έτοιμα είναι! Χιχι! Φιλιά!

Maria είπε...

ΥΔΡΟΧΟΕ ΤΡΕΛΕ ΚΑΙ ΑΝΕΠΑΝΑΛΗΠΕ ΧΡΟΝΙΑ ΠΟΛΛΑ ΚΑΙ ΔΗΜΙΟΥΡΓΙΚΑ ΚΑΙ ΑΓΑΠΗΣΙΑΡΙΚΑΑΑΑΑΑΑΑ!
ΕΑΝ ΚΑΙ ΑΡΓΟΠΟΡΗΜΕΝΗ...ΣΟΥ ΣΤΕΛΝΩ ΤΙΣ ΚΑΛΥΤΕΡΕΣ ΕΥΧΕΣ ΜΟΥ!

Chryssa είπε...

1on Να ευχηθώ για τα γεννεθλια!! Χιλιόχρονη!!
Μονο καλά να έχεις στο δρόμο σου και να είσαι πάντα χαρούμενη και χαμογελαστή!
2ον φυσικά και θα πάρω τρουφάκι...τα διαδυκτιακά δεν παχαίνουν οπότε μη σου πω θα πάρω και δεύτερο :D
3o μεγειά την ανακαίνηση.. Πολύ ωραία.
Να έχεις μια όμορφη μέρα.
xo

feysjewel είπε...

ΝΑ ΤΑ ΕΚΑΤΟΣΤΗΣΕΙΣ ΚΑΙ ΟΤΙ ΕΠΙΘΥΜΕΙΣ!!!ΚΑΙ ΦΥΣΙΚΑ ΘΕΛΩ ΚΕΡΑΣΜΑ ΚΑΙ ΤΑ ΘΕΛΩ ΟΛΑ!!!

λΕλένη είπε...

Μαρία, Χρύσα και feysjewel σας ευχαριστώ πολύ που περάσατε να μου ευχηθείτε και κεραστήκατε! Και εσείς ότι επιθυμείτε! Φιλιά!

Ελευθερία είπε...

Ελενίτσα μου (εγω μαλλον παραάργησα) να τα εκκατοστήσεις να τα χιλιάσεις και να είσαι πλαντα καλά να δημιουργείς υπέροχα πραγματάκια!!!

λΕλένη είπε...

Ελευθερία μου, μου αρκεί που πέρασες!!! Σε ευχαριστώ πολύ!!!!

Unknown είπε...

Xronia sou polla k apo mena!Simera pou einai i giorti mou (Valentina einai to kanoniko mou onoma) tha ftiaxo k ego troufakia!xixi!Tha ta anevaso n t deis otan einai etoima! :-)

el.mar είπε...

Οπ οπ άργησα πολύ κ εντάξει η ευχή είναι μέσα απο τη καρδιά μου...γλυκό μου Υδροχοάκι χρόνια σου πολλά,χαρούμενα,υγειή κ δημιουργικά, να τα εκατοστήσεις!!!....γλυκάκι θα βρώ?!...χιχιχι...φιλάκια!!!

λΕλένη είπε...

Vally, καλώς ήρθες! Και χρόνια πολλά και σε σένα!!! Φιλιά!

el.mar, ευχαριστώ για την ευχή!! Σε περίμενα και σου είχα φυλάξει γλυκάκι!!!!

Jimmy Tson είπε...

Hey Ελένηηη!Δεν ξέρω αν στο έχω αναφέρει αλλά το blog σου είναι απίστευτο!Χρόνια πολλά λοιπόν και από εδώ!Ας πάρω ένα γλυκάκι και εγώ! ιιιιι τα έφαγαν όλα!! :P

λΕλένη είπε...

Thank's Jimmy Tson! Σου έχω κρατήσει, μη φοβάσαι.. Έτσι θα σε άφηνα!!!!! Ευχαριστώ και από εδώ!

Jimmy Tson είπε...

χαχαχαχαχα!!Thanksss! :) Πάντως μεταξύ μας.....το Τσον δεν είναι το πραγματικό μου επώνυμο..!

Ανώνυμος είπε...

ΤΑ ΠΕΤΥΧΕΣ ΤΑ ΤΡΟΥΦΑΚΙΑ. ΚΡΙΜΑ ΠΟΥ ΔΕ ΜΠΟΡΩ ΝΑ ΦΑΩ ΕΝΑ. ΧΡΟΝΙΑ ΣΟΥ ΠΟΛΛΑ!

Δημοσίευση σχολίου

Χαίρομαι τόσο να διαβάζω τη γνώμη σας...