CLICK HERE FOR FREE BLOG LAYOUTS, LINK BUTTONS AND MORE! »

Κυριακή 13 Φεβρουαρίου 2011

Όταν ψάχνω βρίσκω κι όταν βρίσκω αλλάζω...

Άλλη μία ηλιόλουστη μέρα!!! Τι καλά!!! Μα πως γίνεται να βλέπω ήλιο και να φτιάχνει η διαθεσή μου; Τέλος πάντων... Έχω φτιάξει μια τεράαααστια λίστα με πράγματα που θέλω να ξαναβρώ αλλά και να αγοράσω. όμως πως γίνεται να έχω όρεξη να φτιάξω πράγματα μέρες και ώρες που τα μαγαζιά είναι κλειστά, δεν μπορώ να καταλάβω... Άρχισα να ψάχνω λοιπόν τα παλιά κουτάκια με σκουλαρίκια και διάφορα άλλα που είχα από το σχολείο ακόμα και τελικά κάτι κατάφερα να φτιάξω! Έχω κι άλλες ιδέες αλλά ένα ξαφνικό τηλεφώνημα από μία παλιά φίλη που ήρθε στα μέρη μου για εκδρομή, με έκανε να αφήσω τα πάντα στη μέση ελπίζοντας ότι θα βρω την έμπνευση και όρεξη το βράδυ ή αύριο για να τα τελειώσω... Αλλά για να μη σας τα πολυλογώ ηδού....
Έφτιαξα αυτό το όμορφο σκουλαρικάκι με κάποιες χαντρούλες που είχα, κορδέλα και ξετυλίγοντας κάτι σπιράλ σκουλαρίκια που βρήκα! Βασικά όλο διαλύω πράγματα σήμερα αλλά όταν τα τελειώσω θα σας τα δείξω...
Να πως ήταν το σκουλαρίκι πριν...
Είναι αυτό δεξιά εννοείται... Η μωβ χαντρούλα πολύ μου αρέσει αλλά είναι μόνο μία, οπότε κάπου αλλού θα τη χρησιμοποιήσω...


Τέλος να σας πω ότι όταν έφτιαξα το πρώτο είπα να είναι αυτό το ζευγάρι το δωράκι μου για σας αλλά δυστυχώς έχω μία τάση να πετυχαίνω μόνο το πρώτο και στο δεύτερο κόπιασα πολύ περισσότερο να ανοίξω το σύρμα και δεν τα κατάφερα πολύ καλά! Οπότε κάτι άλλο θα ετοιμάσω για σας, γιατί το giveaway μου θέλω να είναι τέλειο!!! Αυτά για τώρα... Τρέχω να προλάβω! 
Φιλιά!

13 σχόλια:

foufoula89 είπε...

ΑΥΤΟ ΘΑ ΠΕΙ ΑΝΑΚΥΚΛΩΣΗ....ΕΙΝΑΙ ΩΡΑΙΑ....ΚΑΙ ΩΡΑΙΟ ΕΙΝΑΙ ΤΟ ΝΕΟ ΣΟΥ ΦΟΝΤΟ....ΚΑΛΟ ΑΠΟΓΕΥΜΑ...

lourdi lourdaki είπε...

ΟΜΟΡΦΑ ΚΑΙ ΠΟΛΥ ΙΔΑΙΤΕΡΑ!!
ΚΑΙ ΟΠΩΣ ΕΧΟΥΜΕ ΠΕΙ ΤΙΠΟΤΑ ΔΕΝ ΠΑΕΙ ΧΑΜΕΝΟ!!!
ΚΑΛΟ ΑΠΟΓΕΥΜΑ ΚΑΙ ΚΑΛΗ ΕΒΔΟΜΑΔΑ!!

Ελευθερία είπε...

ειναι πολύ όμορφα Ελένη μου!!!
μπράβο σου!!
χαρηκα πολύ που σε γνώρισα!! έστω και τυχαία!!!

Unknown είπε...

Πανέμορφα τα σκουλαρίκια σου!!!! Εγώ νομίζω οτι ούτε η όρεξη αλλά ούτε η έμπνευση θα σου λείψουν όταν επιστρέψεις!!!!

Φιλιαααααααααα

NANTIA είπε...

Τέλειος συνδυασμός χάντρας και κορδέλας! Μπράβο Ελένη μου!

Ειρήνη είπε...

Μπράβο Ελενάκι!!!Τέλεια!!

λΕλένη είπε...

foufoula, σε ευχαριστώ!!

lourdi μου όντως τίποτα δεν πάει χαμένο!!! Κρίμα θα ήταν άλλωστε!!

Ελευθερία, κι εγώ χάρηκα πολύ που σε συνάντησα!!! Τυχαίο;; Δε νομίζω!!! :)

Maria, χαίρομαι πολύ που σ'αρέσουν!!!Η αλήθεια είναι ότι είχα μία υπέροχη μέρα αλλά είναι λίγο αργά και δεν θα αντέξω! Θα αφήσω να ξαναπιάσω το χάος μου αύριο!!

ΝΑΝΤΙΑ,η δική σου γνώμη στα σκουλαρικάκια σου ξέρεις ότι μετράει λίιιγο παραπάνω! :) Ευχαριστώ!

Ειρήνη, όπως και η δική συ επίσης! Σ' ευχαριστώ!

Ειρηνη Σ είπε...

ομορφη η δημιουργια σου
καλα εκανες και τα αφησες και πηγες εκδρομουλα
τα σκουλαρικια μπορουν να περιμενουν.
η φιλη ποτε θα ξαναρθει????

olivetreegirl είπε...

Είναι πολύ όμορφα!! Μου αρέσει πολύ ο τρόπος που έδεσες την κορδελίτσα!!

el.mar είπε...

...κ όταν ψάχνεις, βρίσκεις κ αλλάζεις...δημιουργείς δημιουργικές δημιουργίες....χιχιχι....πολύ όμορφα!!!
Καλή εβδομάδα!!!

Unknown είπε...

είμαι απαράδεκτη!
πέρασα τα είδα και νόμιζα ότι έγραψα για να σου πω ότι είναι πολύ όμορφα!
αλλά όπως φαίνεται είμαι πολύ ξεχασιάρα^^

όσο για το σύρμα δοκίμασε να έχεις κάποιο γυάλινο ποτήρι ή κάτι τέτοιο ως οδήγο και δεν θα παιδεύεσαι με το σχήμα^^

Φιλάκια

αα μου άρεσαν και τα άλλα με τις κορδελίτσες!! πολύ όμορφα!

Unknown είπε...

πάλι ένα κατεβατό έγραψα^^

λΕλένη είπε...

Ειρήνη, εννοείται.. μαύρα μάτια κάνουμε κάθε φορά! Ευχαριστώ για τα καλά σου λόγια..

olivetree, δεν την έδεσα αλλά την πέρασα μέσα από το σύρμα με τέτοιο τρόπο ώστε να φέρνει σε λουλούδι!

Ελένη μου, μας έλειψες! Ευχαριστώ!

Chris, οι δημιουργικοί και ευφυείς άνθρωποι φημίζονται για την αφηρημάδα του! Χιχι! Ευχαριστώ για τη συμβουλή! Μ' αρέσει να διαβάζω τα κατεβατά σου, μην αγχώνεσαι!!!! Άσε και στο άλλο με τις κορδελίτσες για το δωράκι! Φιλιά!

Δημοσίευση σχολίου

Χαίρομαι τόσο να διαβάζω τη γνώμη σας...