CLICK HERE FOR FREE BLOG LAYOUTS, LINK BUTTONS AND MORE! »

Σάββατο 19 Φεβρουαρίου 2011

Πολυ-εθιστικός πηλος

Καλησπέρα σας! Όπως έχετε ήδη καταλάβει μου αρέσουν πολύ να πειραματίζομαι με νέα υλικά και νέες τεχνικές και έτσι να γεμίζω τον ελεύθερο χρόνο μου που τους τελευταίους μήνες είναι αρκετός! Σήμερα λοιπόν το πρωινό μου ήταν ελεύθερο και έτσι προμηθεύτηκα με πολυμερικό πηλό και άρχισα τις δοκιμές! Ομολογώ ότι δεν μπορούσα να ξεχωρίσω! Δυστυχώς δεν βρήκα μεγάλη ποικιλία χρωμάτων και έτσι ήμουν αρκετά περιορισμένη.. Συν το ότι μάλλον τα περισσότερα έχουν παραμείνει καιρόοοο στο ράφι αν κρίνω από το εκρού που με το που το άνοιξα γινόταν χίλια κομματάκια και με ταλαιπώρησε αρκετά! Και πριν σας παρουσιάσω τις πρώτες μου απόπειρες οφείλω να πω ότι με οδήγησε σε αυτό το υλικό η δημιουργική Ειρήνη της οποία το ταλέντο ξεδιπλώνετε εδώ! Ευχαριστώ και για τις μικρές συμβουλές σου Ρηνάκι μου! Και να που με έβγαλε το παιχνίδι μου με το fimo...
Ένα γενικό πλάνο!
Τα σκουλαρικάκια που σας είχα δείξει, νομίζω πως τα ολοκλήρωσα με 2 μικρότερες χάντρες που έφτιαξα ενώνοντας λίγο κόκκινο και μωβ! Δυστυχώς αν δεν πάει Δευτέρα δε γίνεται να φορεθούν γιατί δεν έχω γαντζάκια... :(

Έφτιαξα αρκετές χάντρες, οι κάτω δεξιά που είναι με τις καρδούλες τις λάτρεψα και σίγουρα θα χρησιμοποιηθούν μόλις έχω υλικά!
Η αγαπημένη μου καρδούλα που με παίδεψε κάπως για να τις κάνω τις μικροσκοπικές πράσινες βουλίτσες στο πάνω μέρος, η φωτογραφία την αδικεί..
Και για το τέλος το αγαπημένο μου!!!
Το φόρεσα κιόλας και με χαρά έχω να πω ότι το πρώτο άτομο που συνάντησα το σχολίασε αμέσως.. Μπορείτε να φανταστείτε τη χαρά μου και την περηφάνια μου! Του έχω κάνει και ταίρι...
Δεν είναι πολύ γλυκά;
Και οι φίλες μου δε πρόλαβαν να τα δουν και να ζητήσουν και γι'αυτές! Παραγγελίες, ακόμα δε ξεκίνησα; Να αγχωθώ; Πως σας φαίνονται οι προσπάθειες μου;

Υ.Γ.: Και για όσες δεν έχουν δηλώσει συμμετοχή στο giveaway μου ακόμα ας αφήσουν το σχόλιο τους  εδώ! Προλαβαίνετε ακόμα! Αφήστε τα σχόλια σας μέχρι και τις 22/2! 
Φιλιά!

24 σχόλια:

Ειρήνη είπε...

λΕλενάκι μου είναι υπέροχα όλα!!!Θα δεις με τον καιρό την εξέλιξη που θα έχεις!
Μου αρέσει πάρα πολύ η ανάμειξη του κόκκινου με το μωβ.Αυτό έλειπε από τα σκουλαρικάκια τελικά!
Όλα είναι τέλεια!!
Θα φτιάξω ένα tutorial για να δεις και πώς αλλιώς μπορούμε να κάνουμε γλειφιτζουράκι!
Σ'ευχαριστώ για την αναφορά στο blogaki μου!!
Σε φιλώ!!

λΕλένη είπε...

Ειρήνη μου, χαίρομαι τόσο που σ'αρέσουν...! Το εύχομαι να έχω εξέλιξη, γιατί πέρα από το γλυφειτζουράκι τα υπόλοιπα δεν τα βρίσκω και τόσο καλά! Η αναφορά ήταν αυτονόητο ότι θα γινόταν!Περιμένω το tutorial! Φιλιά!!

Ειρήνη είπε...

Δεν έχεις δίκιο!!όλα είναι πολύ όμορφα!
Δε σε βοήθησε πολύ και ο πηλός που δεν ήταν καλός..
Σκέψου την πρότασή μου και θα έρθει φρεσκότατος πηλός στην πόρτα σου!
Τώρα που θα έχεις και τις παραγγελίες!!Μπράβο,μπράβο!!!

Wedding Crafters είπε...

Αχ αυτό το φίμο το εθιστικό !!!
Έχω φουρνίσει κι αν έχω φουρνίσει.....
Πολύ όμορφες οι δημιουργίες σου!!!

Unknown είπε...

Ti glykoulia! Ax koritsia me tis omorfes dimiourgies sas me ton pilo, me ebneete na vgalo apo to kouti (pou vrisketai sti kataxoniasmeno sti vivliothiki mou) tis axrisimopoiites plakes fimo kai na dimiourgiso k ego! xixi! Mou fainetai tha to kano lian syntomos! :-)

Δέσποινα είπε...

Μπράβο λΕλένη!Τέλεια, για πρώτη φορά είναι εξαιρετικά!Κι εγώ θέλω να κάνω,αλλά μέχρι στιγμής μόνο στολίδια για το δέντρο έκανα με πηλό,οι χάντρες είναι πολυ μικροσκοπικές για τα αδέξια χέρια μου,να μην πω για τις καρδούλες...

χρυσάνθη είπε...

Καλή συνέχεια γλυκιά μου με το νέο σου χόμπυ!!!!!!

ιρινι είπε...

Αν και δεν καταλαβαίνω πώς φτιάχνονται (ιδέα δεν εχω απο τέτοιες τεχνικές), βλέπω πολυ ωραία και προτότυπα κοσμήματα!!!Μπράβο σου!!!

Unknown είπε...

Υπέροχαααααααααα!!!! Φίλη μου έκανες καταπληκτική δουλειά και θα είμαι ευτυχισμένη και περήφανη όταν θα κάνω τα πρώτα μου να είναι σαν τα δικά σου (ναι έχω κι εγώ φίμο που με περιμένει στο ντουλάπι!!!!μέχρι θερμόμετρο φούρνου εφοδιαστηκα για να μην τα κάψω χα χα χα)
Φιλιααααααααααα

Μαριάννα είπε...

ΠΑΝΕΜΟΡΦΑ!!!! Φαντάζομαι τι έχεις να κανείς με τα καινούρια σου fimo!

Νίκη είπε...

Πολύ καλή ηνέα αρχή, μπράβο Ελενάκι1Ειδικάτο γλυφιτζουράκι είναι γλύκα.

λΕλένη είπε...

Ειρήνη μου, εντάξει μετά το "πάθημα" με τον προπολεμικό πηλό που πήρα, έχω αρχίσει να το σκέφτομαι... Σε ευχαριστώ τόοοοσο!!!

Miss Poppy, ευχαριστώ πολύ!! Άρχισα κι εγώ το φούρνισμα, χιχι!

Vally, τρέξε Βαλεντίνα μου, τρέξε!

Δέσποινα, κι εγώ αδέξια χέρια μου έλεγαν πάντα ότι είχα, τώρα όμως αποδεικνύω το αντίθετο! Προσπάθησε!

Χρυσάνθη, ευχαριστώ πολύ!

RIRI, ευχαριστώ! Είπαμε εσύ θα μου δείξεις τις βελόνες κι εγώ ότι ξέρω! Χαχα!

Μαρία μου, γιατί όταν διαβάζω σχόλια σου πάντα ένα τεράστιο χαμόγελο σχηματίζεται στο πρόσωπο μου, αυτή τη φορά με ένα ελαφρύ κοκκίνισμα! Είμαι σίγουρη ότι και τα δικά σου θα είναι κάτι παραπάνω από υπέροχα! Μην τον αφήνεις καιρό γιατί είπαμε.. Γρήγορα πάρε το θερμόμετρο και φούρνισε! Χαχα!

Marianna, ευχαριστώ! Μόλις έχω τα κατάλληλα χρώματα πολλά να είσαι σίγουρη!

Νίκη, σε ευχαριστώ, ναι το γλυφιτζουράκι δεν έτυχε πέτυχε!!!

Σας φιλώ όλες!

Marie είπε...

λΕλένη μου συγχαρητήρια! πολύ όμορφες οι χάντρες σου, οι κρίκοι υπέροχοι αλλά το κολιέ σύγουρα θα κλέψει τις εντυπώσεις! Φτιάξε κι άλλα! Φιλιά!!!

foufoula89 είπε...

ΕΙΝΑΙ ΓΛΥΚΑ....ΟΤΑΝ ΣΠΟΥΔΑΖΑ ΑΚΑΝΑ ΚΟΣΜΗΜΑΤΑ...ΜΕ FIMO....ΚΑΙ ΤΩΡΑ ΠΟΥ ΒΛΕΠΩ ΣΤΗΝ BLOG ΓΕΙΤΟΝΙΑ ΜΟΥ ΕΡΧΕΤΕ ΝΑ ΞΑΝΑΡΧΗΣΩ... ΚΑΛΗ ΕΒΔΟΜΑΔΑ ΝΑ ΕΧΕΙς...

ΚΩΝΣΤΑΝΤΙΝΑ είπε...

ΕΓΡΑΨΕΣ! ΣΥΓΧΑΡΗΤΗΡΙΑ!ΤΟ ΑΓΑΠΗΜΕΝΟ ΣΟΥ Μ'ΑΡΕΣΕΙ ΙΔΙΑΙΤΕΡΑ ΚΙ ΕΜΕΝΑ,ΑΛΛΑ ΔΙΚΑΙΟΛΟΓΗΜΕΝΑ ΤΟ ΣΧΟΛΙΑΣΑΝ...

λΕλένη είπε...

Marie, ευχαριστώ πολύ! Όσο με παροτρύνετε τόσο θέλω να τρέξω σπίτι και να αρχίσω να πλάθω! Χαχα!

foufoula, γιατί όχι; Θα περιμένουμε.. έστω και αν υπάρχει παλιό αρχείο με τις δημιουργίες σου! Φιλιά!

ΚΩΝΣΤΑΝΤΙΝΑ, ευχαριστώ πολύ!!! Χαίρομαι πολύ που σου αρέσουν!

Δρ. Βρακατόρ είπε...

Όμορφες δημιουργίες και πολύ πιο όμορφοι οι συνδυασμοί χρωμάτων. Καλή αρχή

Ελευθερία είπε...

πλάθω κοσμηματάκια, με τα δυο χεράκια, ο φούρνος θα τα ψήσουν τ'αυτιά μου θα στολίσουν!!!
σου έβγαλα και τραγουδάκι κορίτσι!!
γεια στα χεράκια σου!!!περιμένω να δω κιάλλα... φιλάκια!!!

Ρούλα είπε...

Μπράβο Ελενάκι μου!!! Είδες που αγχωνόσουν;; Τέλεια όλα για πρώτη προσπάθεια! Μα δέν είναι τέλειος αυτός ο πηλός;; Μπορείς να φτιάξεις τόοοσο ωραία πράγματα! Όντως πολυ-εθιστικός....! Και εγώ έχω σκοπό να φτιάξω και άλλα, να δώ πότε θα βρω το χρόνο! Τώρα που βρήκα και το σοκολατί χρώμα...

λΕλένη είπε...

Δρ. Βρακατόρ, χαίρομαι που επέστρεψες! Ευχαριστώ!

Ελευθερία, χαχα! Τέλειο το τραγουδάκι σου, θα το χρησιμοποιήσω στην επόμενη ανάρτηση!!!! Φιλιά!!!!

Ρούλα, σοκολατί;;; Τέλειο ακούγεται!!! Κράτα με να σε κρατώ!!! Χιχι! Καλή μας αρχή! Φιλιά!!

Magdalene B. είπε...

Βρε πρώτη φορα ασχολείσαι με πηλο?δεν φαινεται καθόλου!είναι πολυ ομορφα!μπράβο σου!το χεις, το χεις!συνέχισε!

λΕλένη είπε...

Μαγδαληνή μου, ω, ναι πρώτη φορά... ευχαριστώ για την παρότρυνση!! Φιλιά!!!

Unknown είπε...

πολύ όμορφα!!!
και η ανάρτηση για το quilling!
να τους χιλιάσεις τους αναγνώστες σου!
μμμμ
νομίζω αυτά^^
αα ναι
έχω αρχίσει να ετοιμάζω το δωράκι σου^^
Φιλάκια!

λΕλένη είπε...

Χριστίνα, επέστρεψες;;; Ευχαριστώ!! Ω, τι καλά!!! Μου ετοιμάζεις δωράκι!! χιχι!!! Φιλιά!!!

Δημοσίευση σχολίου

Χαίρομαι τόσο να διαβάζω τη γνώμη σας...