CLICK HERE FOR FREE BLOG LAYOUTS, LINK BUTTONS AND MORE! »

Τετάρτη 9 Φεβρουαρίου 2011

Αγαπησιάρικη καρτούλα, για διαχρονικές αγάπες....

Καλημέραααα!!!! Σήμερα έχει ήλιο και έχω υπέροχη διάθεση, έχω αφήσει το άγχος στην άκρη και σκέφτομαι θετικά!!!!
Δύο είναι οι λόγοι αυτής μου της ανάρτησης... 1ον ο διαγωνισμός της Marie-Meraki για κάτι "In Love" που είπα να συμμετάσχω κι εγώ και 2ον ένα σετ χειροτεχνίας που είχα πάρει πριν κανένα 10ήμερο από το Lidl σε προσφορά και το οποίο το βρήκα υπέροχο για την τιμή του! Λίγο κάτω από 3 ευρώ και είχε τόσα χαρτόνια, διακοσμητικά, χαρτιά διάφορης ποιότητας, οδηγίες αλλά και χαρτιά για Quilling!!!
Μμμ... είπα αν και χωρίς εργαλεία να βάλω τη φαντασία μου να δουλέψει και να φτιάξω κάτι ρομαντικό και αγαπησιάρικο... Και να η πρώτη μου απόπειρα λοιπόν...
Τα γράμματα είναι λίγο άνισα, αλλά τέχνη είναι κι αυτό!! Χι,χι!!!
Για πρώτη προσπάθεια και ενώ τύλιξα το χαρτί στο χέρι, έμεινα μάλλον ευχαριστημένη...
Η καρτούλα αυτή θα καταλήξει στα χέρια των γονιών μου, που παραμένουν ερωτευμένοι και αγαπημένοι 20+ χρόνια και νομίζω ότι το αξίζουν... Αν και ήδη βρέθηκε ένα ζευγάρι που τη ζήτησε... Όμως την έφτιαξα για τη διαχρονική αγάπη των δικών μου! :)

Ενθουσιάστηκα πάντως με το πόσο εύκολο στη χρήση και τι ωραία αποτελέσματα μπορεί να δώσει η τεχνική του Quilling που μάλλον θα αρχίσω να το χρησιμοποιώ πιο συχνά!!! Δοκιμάστε το!
Ορίστε και το σετ που αγόρασα (νομίζω ότι η τιμή ήταν πραγματική ευκαιρία αν σκεφτεί κανείς ότι μόνο το Quilling σετ κάνει 2,80)! Το συγκεκριμένο κατάστημα έχει πολύ συχνά προσφορές σε υλικά και εργαλεία για χειροτεχνίες που είναι πραγματικές ευκαιρίες!
Οι οδηγίες για το Quilling ήταν στην πίσω πλευρά!

Σύντομα να περιμένετε κι άλλες δημιουργίες με τα λεπτοκομμένα μαγικά χαρτάκια!!! Χι,χι!
Σας φιλώ!

22 σχόλια:

el.mar είπε...

Τρελό κ αγαπησιάρικο.......δεν είσαι κανενός...χαχαχα........πάρα πολύ ωραίο....!!!!
Συμφωνώ για το Lidl...έχει φοβερές προσφορές...!!!Φιλάκια!!!!!!!!!!

Νίκη είπε...

πολύ ομορφη καρτούλα και το σετ ήταν πράγματι ευκαιρία...αλλά...τι είναι το Quilling ;

λΕλένη είπε...

Ελένη μου, το είχα ξεχάσει αυτό το τραγούδι!!! Χαχαχα!

Νίκη, quilling είναι η τέχνη του να φτιάχνεις εικόνες με λεπτές λωρίδες χαρτί τις οποίες τυλίγεις! Το εξήγησα όσο πιο απλά μπορούσα αλλά επειδή φοβάμαι ότι δεν έχω γίνει κατανοητή, ψάξ'το στο google! Θα βρεις πληθώρα δημιουργιών και θα καταλάβεις σίγουρα!

Ειρήνη είπε...

Τέλεια η καρτούλα!!!Πραγματικά στην τέχνη ξέρουμε όλοι μας ότι δε χωρούν χάρακες και ίσιες γραμμές!Οπότε τα γράμματα επιβάλλεται να είναι άνισα!!
Να χαίρεσαι τους γονείς σου και να τους βλέπεις πάντα αγαπημένους!!!
Φιλάκια!!

EVAGELIA VRETTOU είπε...

Απίστευτο! Μου αρέσει τόόόσο πολύ αυτή η τεχνική, παρακολουθώ κι ένα μπλογκ μιας κυρίας που φτιάχνει απίστευτα πράγματα με την τεχνική αυτή. Η δημιουργία σου είναι τέλεια! Η μαγεία της είναι ελευθερία που δημιουργία η ασυμμετρία...δες το κι έτσι! ΝΑ τη χαρούν οι γονείς σου και να είναι πάντα αγαπημένοι με την κόρη τους να τους επιβραβεύει για αυτό!!! Τι ωραία η κίνησή σου!
Ευχαριστώ για την πληροφορία που να βρω κι εγώ τέτοια χαρτιά!

Unknown είπε...

Πανέμορφη η καρτούλα Ελένη!!!Εγώ έχω τα χαρτάκια αλλά ακόμα δεν έχω αξιωθεί να φτιάξω κάτι!!!! Οσονούπω!!!

Φιλιαααααααααα

eleni είπε...

Πολύ γλυκιά και απλή για να εκφράσεις την αγάπη σου!
Το σετάκι ευκαιρία πραγματική,για το quilling,τρέχω να googl-άρω.
Φιλιά!

lourdi lourdaki είπε...

ΕΥΧΟΜΑΙ ΝΑ ΕΙΝΑΙ ΠΑΝΤΑ ΑΓΑΠΗΜΕΝΟΙ!!
Η ΚΑΡΤΟΥΛΑ ΣΟΥ ΠΟΛΥ ΟΜΟΡΦΗ ΚΑΙ ΜΕ ΔΥΝΑΤΟ ΜΗΝΗΜΑ!
ΚΑΛΟ ΒΡΑΔΥ ΚΑΛΗ ΜΟΥ!!

Δρ. Βρακατόρ είπε...

Πολύ όμορφο και επίκαιρο!

λΕλένη είπε...

Ειρήνη, όπως έλεγε και ο αγαπημένος μου καθηγητής στη σχολή "Από λάθη έχουν φτιαχτεί τα μεγαλύτερα έργα τέχνης!" Λες; Χαχαχαχα!!! Φιλιά!

EVAGELIA, μ' αρέσει ο τρόπος σκέψης σου! Να βρεις,να βρεις! Φιλιά!

Maria, γρήγορα δοκίμασε τα!!!! Φιλιά!!!

eleni, ευχαριστώ!!! Φιλιά!!!

lourdi, σε ευχαριστώ πολύ!!! Καλό σου βράδυ!! Φιλιά!

Δρ. Βρακατόρ, σε ευχαριστώ πολύ!!

foufoula89 είπε...

ΟΜΟΡΦΗ...ΚΑΙ ΜΕ ΑΓΑΠΗ...ΚΑΛΗ ΣΥΝΕΧΕΙΑ....

Διασκέσις είπε...

Ελένη κι εμένα μ'αρέσε η κάρτα και το quilling, αν και στο χέρι, πέτυχε πολύ!!!Εγώ που πάω κάθε βδομάδα στο λιντλ πως και δεν το είδα μου λες;;;;ζήλεψα τώρα (με την καλή έννοια!)

Unknown είπε...

αααα ελπίζω να καταφέρω να γράψω μνμ αυτή τη φόρα...
η λεκτική επαλύθευση ειναι gtp (sorry )
αλλά είναι η τρίτη φορά που τα ξαναγράφω :-(
ηθελά να πω να ζήσουν
και ότι μάλλον θα πάω και εγώ μια βόλτα στα lidl γτ η καρτούλα σου βγήκε υπέροχη!!
και το κεράκι το ίδιο!!
και χαίρομαι που το δοκίμασες!!
Φιλάκια!!

Unknown είπε...

εε δεν εχει επαλιθευσηη??
τότε γτ δεν το εμφάνιζε...
αχ χαζά pc...

λΕλένη είπε...

foyfoula, ευχαριστώ πολύ!!

Διασκέσις, τυχερά είναι αυτά! Χα,χα!! Η καλή μου η μαμά με ενημέρωσε για τη συγκεκριμένη προσφορά!

Chris, γέλασα πολύ! Άτιμα τα pc, μας παίζουν! Χαίρομαι που σου άρεσαν!! Οι οδηγίες σου ήταν αναλυτικές και πανεύκολες οπότε έπρεπε να δοκιμάσω! Τώρα όλο και κάτι μεγαλύτερο θα κάνω! Φιλιά!!!

Rena είπε...

Το πήρα κι εγώ χα χα!
ωραίο το guilling σου!

EFI είπε...

Πανέμορφη είναι η καρτούλα σου και ΝΑΙ νομίζω ότι οι γονείς σου το αξίζουν περισσότερο από κάθε άλλον! Να τους χαίρεσαι!

λΕλένη είπε...

rena, μα ήταν αμαρτία να μη το πάρουμε! Ευχαριστώ!

EFI, Σε ευχαριστώ πολύ!!!

Marie είπε...

Ελένη μου πολύ ωραία η κάρτα σου με ωραία τεχνική! Καλή σου επιτυχία!!!

λΕλένη είπε...

Σε ευχαριστώ Marie μου! Να 'σαι καλά με το διαγωνισμό σου που μας ξεσήκωσες! Φιλιά!

Ανώνυμος είπε...

Η ΚΑΡΤΑ ΕΙΝΑΙ ΘΑΥΜΑΣΙΑ,ΦΑΝΤΑΣΤΙΚΗ,ΠΑΝΕΜΟΡΦΗ!!!

λΕλένη είπε...

Ανώνυμος, σε ευχαριστώ πολύ για τα καλά σου λόγια! Στην επόμενη βόλτα σου, άσε και ένα όνομα... :)

Δημοσίευση σχολίου

Χαίρομαι τόσο να διαβάζω τη γνώμη σας...