CLICK HERE FOR FREE BLOG LAYOUTS, LINK BUTTONS AND MORE! »

Τρίτη 22 Φεβρουαρίου 2011

Η μέρα της κλήρωσης....

Καλή σας ημέρα.... Έτοιμο το δωράκι για να ταξιδέψει ως τα χέρια (και τα αυτιά) της τυχερής.... Η κλήρωση έγινε και ορίστε και τα ντοκουμέντα!!!! Καθίστε αναπαυτικά και απολαύστε τη στιγμή της κλήρωσης σε πρώτη αποκλειστική μετάδοση...


Η τυχερή λοιπόν είναι η Faiou από το My Fa(ir)y tales!!! Περιμένω να επικοινωνήσει μαζί μου η τυχερή για να φύγει το δωράκι της για την όμορφη Θεσσαλονίκη!!!
Στις υπόλοιπες καλή τύχη στα υπόλοιπα δωράκια που κυκλοφορούν και αν ακόμα θέλετε κάτι από μένα μείνετε συντονισμένες... κάτι ψήνεται πάλι!!!
Ευχαριστώ πολύ για τη μεγάλη συμμετοχή σας και τα υπέροχα σχόλια σας για τα σκουλαρικάκια που σας έφτιαξα! Μου δίνεται δύναμη όλες σας!!!
Τα φιλιά μου!!!

25 σχόλια:

Νίκη είπε...

Καλά μιλάμε αυτό δεν ήταν κλήρωση, υπερπαραγωγή ήταν! Μπράβο Ελένη, περιμένουμε το επόμενο δωράκι, κι ευχόμαστε η τυχερή να χαρεί το δώρο που κέρδισε!

Faiou είπε...

Ε μα ναι!!πόση ώρα σου πήρε να το φτιάξεις?Τέλειο το βίντεο!Δεν ήταν ενα απλό βίντεο σαν όλα τα άλλα!!Είχε σεναριο ωραια φωτογραφία τέλεια σκηνοθεσία και το τέλος δεν το περίμενα με τπτ!Ευχαριστώ πολύ λΕλένη μου!!!!

λΕλένη είπε...

Νίκη, μ'αρέσει πολύ να φτιάχνω τέτοια βιντεάκια! Ετοιμάζω κι άλλα "κινούμενα σχέδια" και έχω βρει τίτλο, στόρυ, για να δείτε! Κάτι ετοιμάζω και για σας πάλι, χιχι!

Faiou, περιμένω ολοκληρωμένα τα στοιχεία γιατί κάτι ξέχασες από τον πολύ ενθουσιασμό! Χαχα!Οι ταινίες είναι επιτυχημένες όταν δε μπορείς να προβλέψεις το τέλος! Λες να πηγαίνω για Όσκαρ; Χαχαχα! Καλοφόρετα!!!!!!!

el.mar είπε...

Μπράβο στην τυχερή κ μπράβο κ σε σένα για το υπέροχο βίντεο!!!!!!!!Φιλιά!!!

Emmanuelle είπε...

χαχαχα τι όμορφο βιντεάκι!!!! Συγχαρητήρια στη νικήτρια!!! <3

Ειρήνη είπε...

Faiou μου μπράβο σου!!!Πολύ τυχερή είσαι!Κάπου είδα κι άλλο δώρο για σένα!!
Καλά λΕλενάκι μου φοβερό το βιντεάκι!!!!
Φιλιά!

anna είπε...

υπεροχο το βιντεάκι σου ελενη.....Συγχαρητηρια στην faiou

ιρινι είπε...

Aπόλαυσα και το video και το τραγουδάκι (που τυχαίνει να μου αρέσει πολύ ) και χάρηκα για την νικήτρια!!!!!Μπράβο λΕλένη, και εις άλλα...με το καλό!!!!

EVAGELIA VRETTOU είπε...

είσαι πολύ ευρυματική λΕλενίτσα μας! μπουχου...δεν κέρδισαααα...αλλά εντάξει. Θα κάνω υπομονή για τους 200 αναγνώστες σου που δε θα αργήσουν όπως πας εσύ!!! φιλιά και σε σένα και στη νικήτρια! Να τα χαρεί

Unknown είπε...

χα χα χα χα πράγματι υπερπαραγωγή το βιντεάκι σου!!!! Και να φανταστείς οτι η faiou νόμιζε οτι δεν κερδίζει ποτέ και είναι νομίζω η δεύτερη φορά που μου κλέβει το δώρο μέσα απο τα χέρια (χα χα χα χα χα χα χα)
Μπράβο faiou πάντα τυχερή και φυσικά μπράβο Ελενάκι !!! Σε ευχαριστούμε για το δωράκι σου κι ελπίζουμε σε μια καλύτερη τύχη (χι χι)

ΦΙλια

Jolly είπε...

μπράβο λΕλένη τέλειο το βιντεάκι,συγχαρητήρια στην τυχερή!

Rania Kelesidou είπε...

Συγχαρητηρια στην νικητρια κ να πω οτι το βιντεακι ειναι υπεροχο!Μου αρεσουν πολυ αυτα!

Ανώνυμος είπε...

Μέγας σκηνοθέτης και σεναριογράφος εν όψει ή έστω εν δυνάμει. Έχω πρόταση: αντί του 'Κυνόδοντα" να στείλουμε την κλήρωσή σου για ΟSCAR!
Χωρίς αστεία τώρα, μου άρεσε η όλη σύλληψη (ομοίως και το σκουλαρίκι). Μπράβο!

χρυσάνθη είπε...

λΕλένη μου συγχαρητήρια για το video!Αντε και στο χόλυγουντ!
Συγχαρητήρια στην νικήτρια.Καλοφόρετα!!!

NANTIA είπε...

Μπράβο στη νικήτρια! Άψογο το βιντεάκι!!!

foufoula89 είπε...

ΣΥΓΧΑΡΗΤΗΡΙΑ...ΓΙΑ ΟΛΑ .....ΜΠΡΑΒΟ ΣΤΗΝ ΝΙΚΗΤΡΙΑ ΚΑΛΗ ΣΥΝΕΧΕΙΑ...

το χειρότεχνο είπε...

καταπληκτικο τ βιντεο κ τ τραγουδιιιι!!!!!!!καλοφορετα στη τυχερη!

λΕλένη είπε...

Κορίτσια σας ευχαριστώ πολύ όλες για τα καλά σας λόγια! Ήταν χαρά μου να ετοιμάσω κάτι για σας!!! Όσο για το βιντεάκι χαίρομαι που το απολαύσατε!! Ότι με πήγατε βέβαια μέχρι το χόλυγουντ και τα όσκαρ, τι να πω... Χαχαχα απλά το διασκεδάζω και σας ευχαριστώ!!!
Στέλνω τα φιλιά μου σε όλες!!

Marina είπε...

Αυτό θα πει...επαγγελματική κλήρωση!!!

Unknown είπε...

καλέ τη κλήρωση είναι αυτή????
super^^^
gratz στην τυχερή!
Φιλάκια Πολλά!
Καλή Τσικνοπέμπτη!


αα και ένα μικρό hint (θα έχει όλες τις αποχρώσεις του μοβ^^)και σύντομα θα πάει για ψήσιμο^^

παραλίγο να το ξεχάσω!!πέρνα από το blog μου κάποια στιγμή^^

Νίκη είπε...

Ελενάκι μου στείλε μου τη διεύθυνση σου στο ndamopoulou@yahoo.gr για το δωράκι από το pay it forward.Δεν πειράζει που πήρες κι αλλού μέρος.

lourdi lourdaki είπε...

ΚΑΛΗΜΕΡΑ ΣΤΟ ΠΙΟ ΧΑΡΟΥΜΕΝΟ ΠΛΑΣΜΑ ΤΣ ΓΕΙΤΟΝΙΑΣ ΜΑΣ!!!!
ΜΠΡΑΒΟ ΚΟΡΙΤΣΙΑ!!!
ΚΑΛΗ ΚΑΙ ΟΜΟΡΦΗ ΤΣΙΚΝΟΠΕΜΠΤΗ ΣΑΣ ΕΥΧΟΜΑΙ!!!
ΦΙΛΑΚΙΑ!!

λΕλένη είπε...

Χριστίνα μου, πέρασα πέρασα! Θα το παρουσιάσω σύντομα!!Ευχαριστώ!!! Όλες τις αποχρώσεις;;; Μμμμ, κάτι όμορφο μου μυρίζει!!!

Νίκη, ξέρεις ότι για άλλο λόγο είχα περάσει αλλά σου έστειλα! Ευχαριστώ! Φιλιά!!

lourdi μου, ευχαριστώωωω!!!! Πολλά φιλιά!!!

SofiaSidi Arts and Creations είπε...

Καλοφόρετα Faiou!! Και μπράβο λΕλένη για το βιντεάκι!!!! :)

Dizzy button είπε...

Μπράβο στην νικήτρια!

Δημοσίευση σχολίου

Χαίρομαι τόσο να διαβάζω τη γνώμη σας...