CLICK HERE FOR FREE BLOG LAYOUTS, LINK BUTTONS AND MORE! »

Κυριακή 6 Φεβρουαρίου 2011

Κινούμενα σχέδια από πλαστελίνη... Ή 250+ φωτογραφίες για 1 λεπτό...

Αυτές τις μέρες δυστυχώς δεν υπάρχει πολύ χρόνος για δημιουργίες.. Πιστεύω να κάνουμε κάτι αύριο...
Ωστόσο θυμήθηκα ένα βιντεάκι που είχα φτιάξει με ένα συμφοιτητή μου στην Ολλανδία και θα ήθελα να το μοιραστώ μαζί σας.. Είναι κινούμενα σχέδια ουσιαστικά από πλαστελίνη! Στην περίοδο του Erasmus μας έμαθαν πολλές πρωτότυπες και ενδιαφέρουσες τεχνικές μία από τις οποίες ήταν και αυτή! Μετά τη μίνι παρουσίαση μας χώρισαν σε δυάδες, μας έδωσαν πλαστελίνη, μία φωτογραφική και μία ώρα για να δημιουργήσουμε...
Εγώ δούλεψα με ένα Βέλγο, αυτός τραβούσε φωτογραφίες και εγώ σχεδίαζα, όπως επίσης επιμελήθηκα και το τελικό μοντάζ και τη μουσική! Με χαρά μπορώ να σας πω ότι πήραμε το πιο δυνατό χειροκρότημα και ήμασταν από τις λίγες ομάδες που δώσαμε ολοκληρωμένο αποτέλεσμα και κερδίσαμε την καθηγήτρια! Χι,χι!!!!!
Μία ώρα και πάνω από 250 φωτογραφίες για 1 λεπτό και 11 δευτερόλεπτα... Πως σας φαίνεται;;;

Λέω σύντομα να φτιάξω κι άλλο! Φιλιά!
Περιμένω εντυπώσεις...

21 σχόλια:

foufoula89 είπε...

ΠΟΛΥ ΕΝΔΙΑΦΕΡΟΝ....ΚΑΙ ΠΟΛΥ ΔΥΣΚΟΛΟ ....ΘΑ ΤΟ ΔΕΙΞΩ ΚΑΙ ΣΤΑ ΠΑΙΔΙΑ ΜΟΥ....ΚΑΛΗ ΕΒΔΟΜΑΔΑ ΝΑ ΕΧΕΙΣ....

Νίκη είπε...

Καταπληκτικό! Μας ενθουσίασε μικρούς- μεγάλους καθώς προσπαθούσαμε να μαντέψουμε την επόμενη μεταμόρφωση...

Δρ. Βρακατόρ είπε...

Πολύ μπροστά και φανερώνει μια

Δρ. Βρακατόρ είπε...

άλλη σου πλευρά, εξίσου καλλιτεχνική

Διασκέσις είπε...

ουάου!Κ α τ α π λ η κ τ ι κ ό!Δεν είχα ξαναδεί κάτι τέτοιο!Μπράβο ρε Ελένη!Να φανταστώ ότι πήρατε δεκάρι!!!!

Διασκέσις είπε...

πέρνα και μια βόλτα από μένα!σε περιμένει κάτι πολύχρωμο!!

λΕλένη είπε...

foufoula, ήταν φασαριόζικο σίγουρα αλλά πραγματικά το απολαύσαμε... Το ότι θα το δείξεις στα παιδάκια σου με κάνει πολύ χαρούμενη!

Νίκη, ευχαριστώ πολύ... έχει μικρή διάρκεια αλλά αφού κατάφερε να σας ενθουσιάσει...!

Δρ. Βρακατόρ, ευχαριστώ πολύ!

Διασκέσις, ήταν κάτι σα σεμινάριο χωρίς βαθμολογία αλλά το χειροκρότημα και το χαμόγελο της καθηγήτριας μας αποζημίωσε!! Το πρώτο μου βραβείο, τι καλά!!! Ευχαριστώωωω!!!!

Καλή εβδομάδα σε όλους!

Anzouya είπε...

Wow! Πάντα αναρωτιόμουν πώς το έκαναν αυτό. Μικρή έβλεπα στην τηλεόραση ένα "παιδικό" με πλαστελίνες. ΑΠΙΣΤΕΥΤΗ δουλειά! Θα πρέπει να τους έπαιρνε ΑΠΕΙΡΕΣ ώρες για να γυρίζουν ολόκληρα επεισόδια.
Πολλή καλή δουλειά και σίγουρα αξίζατε το χειροκρότημα! :-)

LL είπε...

λΕλένη τέλειο!!!!!!!!!!!!!!!!! Φανταστικό!!!!!!! Φιλάκια και καλή εβδομάδα!!!

el.mar είπε...

Ένα μεγάαααλο χειροκρότημα κ απο εμένα....Μπράβο!

Ειρήνη είπε...

Κοριτσάκι μου τι υπέροχο που είναι!!!ΤΕΛΕΙΟ!!!!
Μπράβο σε όσους συνέβαλαν!!
Φιλιά!

λΕλένη είπε...

Anzouya, και εγώ έβλεπα αυτό με το πιγκουινάκι! Είδες δουλειά; Αλλά αξίζει τον κόπο και είναι πολύ δημιουργικό!

LiViLaVi, Ελένη και Ειρήνη σας ευχαριστώ πολύ! Καλή εβδομάδα! Τα φιλιά μου!

EFI είπε...

Έχω τον γιο μου δίπλα μου, 1,5 ετών και μόλις είδε το βίντεο άρχισε να γελάει! Αρα καταλαβαίνεις ότι μας άρεσε πολύ! Μπράβο σας!

lourdi lourdaki είπε...

ΜΠΡΑΒΟΟΟΟΟ!!!ΤΕΛΕΙΟ ΚΑΙ ΜΕ ΤΟΣΟ ΥΠΕΡΟΧΑ ΧΡΩΜΑΤΑ!!
ΘΑ ΠΕΡΙΜΕΝΩ ΝΑ ΔΩ ΚΑΙ ΑΛΛΟ ΣΥΝΤΟΜΑ!!
ΚΑΛΗ ΕΒΔΟΜΑΔΑ ΣΟΥ ΕΥΧΟΜΑΙ!!

λΕλένη είπε...

EFI, όταν μου λέτε ότι απολαμβάνουν τα μικρά σας το βιντεάκι μου, μου δίνεται μεγάααλη χαρά!

lourdi, ωχ, με άγχωσες τώρα!! Πλάκα κάνω! Χαίρομαι που σ'αρέσει μόλις βρω τις πλαστελίνες μου κάτι θα σκαρφιστώ!!! Φιλιά!

Elenfly είπε...

Kαταπληκτικό πάντα αναρωτιόμουν πως γίνονται.

λΕλένη είπε...

elenfly, χαίρομαι που σου έλυσα την απορία και σου άρεσε!

katerinakoutroubi είπε...

fantastikooo!!!! polu mou aresoun !!!! sygxarhthria !!!!

Ρούλα είπε...

Θεικο!!! Ταλέντοοο! Μπράβο σας!

λΕλένη είπε...

Κατερίνα και Ρούλα, θα ετοιμάσω κι άλλο σύντομα.. Έχω σκεφτεί και το θέμα, αφού σας άρεσε...!!!!

λΕλένη είπε...

Εύη, χαίρομαι που σου αρέσει! Θα ήταν μεγάλη μου τιμή να το αναδημοσιεύσεις!

Δημοσίευση σχολίου

Χαίρομαι τόσο να διαβάζω τη γνώμη σας...