CLICK HERE FOR FREE BLOG LAYOUTS, LINK BUTTONS AND MORE! »

Τετάρτη 16 Φεβρουαρίου 2011

Σκουλαρικο-κατάσταση!!

Γεια σας! Τι μου κάνετε; Εγώ εδώ έχω αφήσει τις αλλαγές στο σπίτι και το έχω γυρίσει στις αλλαγές των παλιών μπιζού μου! Με έχει πιάσει μια τρέλα μάλλον θα έλεγα.. (άντε να δούμε πόσο θα μου κρατήσει και αυτή)! Έτσι λοιπόν να σας δείξω τα σκουλαρικάκια που έφτιαξα μόλις!! Θα ξεκινήσω με αυτά που μου θυμίζουν παιδική κουδουνίστρα αλλά μου αρέσουν....
Ναι,ναι το κρικάκι που κρατάει το πάνω κουμπάκι είναι παλιό σκουλαρίκι κι αυτό!! Δεν είναι πολύ παιχνιδιάρικα;
Δεν ξέρω αν το έχω μόνο εγώ αυτό το "χούι" αλλά μονίμως μένω με ένα σκουλαρίκι, το άλλο εξαφανίζεται... Έτσι λοιπόν πριν χρόνια είχα αυτό το όμορφο σκουλαρίκι σε ζευγάρι και το φορούσα όλο το καλοκαίρι θυμάμαι, όταν έμεινε μόνο του καρτερικά περίμενε την ώρα που θα φοριόταν ξανά...

Το διέλυσα, ως συνήθως και έφτιαξα δύο λιγότερο φορτωμένα κρικάκια, λιτά αλλά με όμορφα χρώματα...
Χρησιμοποίησα και τις πρώτες χάντρες που είχα φτιάξει με πολυμερικό πηλό πριν λίγες εβδομάδες, αλλά μάλλον παρά είναι απλά και αν και κρατήθηκα να μη βάλω κορδελίτσες πάλι, θα τις βάλω εδώ...
Δεν ξέρω αν προσέξατε τη Μίνι και το Μίκι στο βάθος αλλά ναι είναι και αυτά σκουλαρίκια τα οποία προήλθαν ένα μπρελόκ!! Το είχα πάρει από την παραμυθένια  Disneyland πριν 3 χρόνια και όταν κάποια στιγμή κατάντησε (ειλικρινά δεν θυμάμαι πως) έτσι...
....φυσικά και το κράτησα! Ολόκληρο ταξίδι είχε κάνει άλλωστε, όχι ότι αν ήταν από το λούνα παρκ της γειτονιάς δε θα το κρατούσα και πάλι αλλά εντάξει!!! Και ορίστε το αποτέλεσμα...
Με μία απλή γράνα και ένα παλιό κούμπωμα! Τόσο απλά!!!!
Αυτά για τώρα, σύντομα θα ακολουθήσει κι άλλη ανάρτηση με οικογενειακό θέμα! Φιλιά!

Υ.Γ.: Και για όσες δεν έχουν αφήσει ήδη το σχόλιο τους για να πάρουν μέρος στην κλήρωση με τα σκουλαρικάκια που σας κάνω δώρο, προλαβαίνουν να το κάνουν μέχρι τις 22/02 εδώ!

12 σχόλια:

Νίκη είπε...

Απίθανα!Ειδικά ο Μίκυ είναι γλύκας.

Ειρήνη είπε...

Ααααα!!!είναι πάρα πολύ όμορφα!!Πολύ μου αρέσει αυτή η συνήθειά σου,να αλλάζεις τα πράγματα!!
Τα τελευταία τα ερωτεύτηκα!!!
Φιλιά!

Unknown είπε...

Καλησπέρα!!
έχεις email^^
ο mickey και η minnie τέλειοι!!
όσο για το πορτοκαλί έχω και εγώ κάπου ένα χαμένο αλλά είναι στο πράσινο^^
πολύ όμορφα
και αυτά με τα κουμπάκια μου άρεσαν!

λΕλένη είπε...

Νίκη, ευχαριστώ πολύ!

Ειρήνη, άλλη τη θεωρούν κακή συνήθεια, αλλά γιατί κάτι που το έχουμε βαρεθεί αλλά κάποτε το αγαπούσαμε να το πετάμε! Χαίρομαι που σ'αρέσουν! Φιλιά!

Chris, πριν διαβάσω ότι είναι πράσινο, σκέφτηκα "βρε λες;", χαχα!!! Εσύ και η Ειρήνη από πάνω είστε μεγάλες εμπνεύσεις!!!! Και γι'αυτό ένα παραπάνω να με χαροποιούν τα θετικά σχόλια σας!! :)

Unknown είπε...

Υπέροχα φίλη μου!!!!!!!!!!!! Μου αρέσουν πάρα πολύ !!!!

λΕλένη είπε...

Μαρία μου, ευχαριστώωω!!!

NANTIA είπε...

Γλυκύτατα! Τι ωραία που τα σκουλαρικάκια βρήκαν το ταίρι τους! Καλά, το ζεύγος Μίνι - Μίκυ θεϊκό!

λΕλένη είπε...

Νάντια μου, πέτυχε το ζεύγος όντως και ήταν το πιο εύκολο!

el.mar είπε...

Πολύ ωραία χρώματα...α κ τα σκουλαρικάκια Μίκι κ Μίνι πολύ καλή ιδέα!!!Τι ωραία τα παλιά μας κοσμήματα να τα αλλάζουμε κ να τα κάνουμε καινούργια!!!!

λΕλένη είπε...

Λενάκι μου είδες τι όμορφα που μπορούν να γίνουν τα πρώην αγαπημένα μας πραγματάκια! Ευχαριστώ! Φιλιά!

neraiditsa είπε...

είναι τόσο χαρούμενα και ανοιξιάτικα μπράβο Ελενάκι!!!

λΕλένη είπε...

neraiditsa, ευχαριστώ πολύ! Χαίρομαι που σ'αρέσουν!

Δημοσίευση σχολίου

Χαίρομαι τόσο να διαβάζω τη γνώμη σας...