CLICK HERE FOR FREE BLOG LAYOUTS, LINK BUTTONS AND MORE! »

Δευτέρα 28 Φεβρουαρίου 2011

Ταξίδι στο χρόνο....

Καλησπέρα σας! Τι μου κάνετε;
Σήμερα η δασκαλίτσα Ειρήνη, έκανε μία ανάρτηση όπου ξεκινούσε ένα παιχνιδάκι και μας ζητούσε σαν καλές μαθήτριες και μαθητές να γράψουμε μία έκθεση σχετικά με το πως ξεκίνησαν όλα... Μου άρεσε τόσο η ιδέα της και έτσι είπα να αναφέρω και τη δική μου δημιουργική αρχή...
Μόνο που στη δική μου περίπτωση έγινε πραγματικά "σκέφτομαι και γράφω" γιατί προσπάθησα να πάω πραγματικά στην αρχή!!! Και ένα ένα τα στάδια μου ήρθαν στο μυαλό... Έτοιμοι... Ιδού η πρώτη μου δημιουργική απόπειρα!!! Προσπάθησα πολύ για να το βρω αλλά τα κατάφερα και σας το παρουσιάζω...
Το θυμάστε;; Το είχατε εσείς;;; Ήταν σχεδόν το ίδιο με το δικό μου παιχνιδάκι!!! Κάτι σαν πλαστελίνη που δεν άφηνα από τα χέρια μου σε ηλικία σίγουρα μικρότερη των 7!!!! Θυμάμαι πως πρόσεχα την πλαστελίνη μου για να μη μπερδέψω τα χρώματα αλλά και πάντα επέβλεπα αν έπαιζαν άλλα παιδάκια!!! Χαχα!!!!!! Από τότε έπλαθα....!!!
Στη συνέχεια πέρασα σε άλλα παιχνίδια, τη Μπετίνα, ένα άλλο που είχε χάντρες για να φτιάξεις τα δικά σου κοσμήματα, πήγα κατασκήνωση και έτρεχα από στέκι σε στέκι! Ήρθα σε επαφή με πηλό, με γύψο, με πινέλα και τρελαινόμουν να μαθαίνω νέες τεχνικές και να φτιάχνω κάθε μέρα όμορφα πραγματάκια! Ύστερα είχα εκείνο το σετ ζωγραφικής που διαφήμιζε η κρατική τηλεόραση με μαθήματα ζωγραφικής! Ποτέ δεν θα τα ολοκλήρωσα βέβαια!!!
Στο Λύκειο πια είχα το καθημερινό διάλειμμα από το διάβασμα για τη δημιουργία της επόμενης ημέρας στο πρόχειρο (και τα 3 τα κρατάω ακόμα) και στο Πανεπιστήμιο πια άρχισε η συλλογή κάθε τι άχρηστου για τους άλλους, τα χειροποίητα δωράκια κυρίως Χριστούγεννα,λαμπάδες στη βαφτιστήρα μου, οι διάφορες βλακειούλες για το σπίτι και η τρέλα με τις κορδέλες! Φυσικά δεν έλειπαν τα μαθήματα των Εικαστικών της σχολής και ο αγαπημένος καθηγητής με τις όμορφες ιδέες... Γενικά σε ησυχία δεν καθόμουν όπως καταλαβαίνετε!!
Έχω ήδη ανεβάσει κάποια πραγματάκια από το αρχείο μου σε κάποια προηγούμενη ανάρτηση με τίτλο "Λίγο από τα παλιά"!!
Με το άλλο μου "μισό"
Και με αφορμή αυτά να σας αιτιολογήσω το όνομα του blog μου... Όποτε μας έπιανε οίστρος με την κολλητή μου λέγαμε ότι μαζί κάναμε τον τέλειο συνδυασμό, γιατί αυτή είχε το "χέρι" και εγώ τις ιδέες! Η φαντασία και το χέρι μεγαλουργούσαν μαζί!!! Όταν έφυγε το δεξιότεχνο χεράκι της ήταν που ήρθε το πτυχίο, η δουλειά (όχι ανάλογη του πτυχίου), η καθημερινότητα και η υποχρεώσεις!! Έμεινα αδρανής για 2 ολόκληρα χρόνια μέχρι που θυμήθηκα τα παλιά, έπιασα ό,τι υλικό μου είχε απομείνει, επιβλήθηκα στο χέρι μου (η φαντασία καλή αλλά όχι αρκετή) και άρχισα τις κάρτες και όλα τα άλλα είναι ήδη γνωστά... Βρέθηκα στη γειτονιά σας βομβαρδισμένη με νέες ιδέες, τεχνικές και πλέον βλέπετε μέρα με τη μέρα την πρόοδο μου και τους πειραματισμούς μου και μοιράζομαι τα πάντα μαζί σας...!!!

Ελπίζω να μη σας κούρασα!!! Περιμένω να δω και τα δικά σας ταξίδια στο χρόνο!!! 
Πολλά φιλιά!!!

24 σχόλια:

Unknown είπε...

Υπέροχη αναδρομή!!!! Εγώ βλέπω μαγικό χέρι εδώ πάντως!!! Οσο για τα πλαστοζυμαράκια με αυτά ξεκίνησα μάλλον κι εγώ!!! Και τώρα τα παίζει η κόρη μου (όχι τα ίδια χα χα χα)
Σε φιλώ γλυκιά φαντασία!

olga είπε...

Τι ωραία ιστορία! όσο για το χέρι σου του επιβλήθικες για τα καλά! Συνέχισε να δημιουργείς!

lourdi lourdaki είπε...

ΑΧ!!ΠΟΣΟ ΤΡΥΦΕΡΟ!!!!
ΚΑΛΟ ΜΗΝΑ ΓΛΥΚΙΑ ΜΟΥ ΜΕ ΠΟΛΛΑ ΠΟΛΛΑ ΧΑΜΟΓΕΛΑ!!
ΣΕ ΦΙΛΩ!!

Νίκη είπε...

Αχ, τι ωραία ιδέα να θυμηθούμε τα παλιά...Ψυχαν αλυση με τα όλα της! Σίγουρα θα πάω μέρος.
Πολύ όμορφη η ιστορία σου Ελενάκι, παρόλο που είσαι μικρούλα κι έχεις τόσο μέλον, υπάρχει και παρελθόν, οπότε μη φοβάσαι τίποτα και προχώρα, υπάρχουν βάσεις!

ΥΓ: ΞΕΦΟΥΡΝΙΣΑ!!! Μόλις τα φωτογραφίσω θα σας τα δείξω...

NANTIA είπε...

Από μικρή ταλέντο δηλαδή! Εύχομαι να συνεχίσεις με το ίδιο πάθος και το ίδιο μεράκι Ελένη μου!!!
αλό βράδυ!

Ρούλα είπε...

Αα πήγες εντελώς στην αρχή...!Απο τόσο μικρή δημιουργικό, ανήσυχο πνεύμα ε;;;Τι ωραία η ιστορία σου!Πάντα έτσι να είσαι εύχομαι!

Ειρήνη είπε...

Μα τι ωραίο παραμύθι...όχι με βασιλοπούλες και πρίγκιπες,αλλά με νεράιδα και μαγικά χέρια!!!
Φιλάκια κοριτσάκι μου!!

el.mar είπε...

Απο τόσο μικρή!...εύχομαι να δημιουργείς για πολλάααα χρόνια ακόμη με πολλή φαντασία!!!!
Φιλάκια λΕλενίτσα!!!!!

λΕλένη είπε...

Μαρία μου, έτσι εξηγούνται πολλά!!! Χαχαχα!!! Και μεγαλώνεις και μία μέλλουσα δημιουργό,ε;

olga, το παλεύω ακόμα!

Lourdi μου, καλό μήνα και σε σένα!! 12 μέρες έμειναν!!!

Νίκη μου, δεν ξέρω αν υπάρχουν βάσεις, υπάρχει διάθεση όμως!!! Για να δούμε τι θα μας ξεφουρνίσεις και εσύ!!! Χαχαχα!

ΝΑΝΤΙΑ, και εγώ το εύχομαι!

Ρούλα, ανήσυχο πνεύμα δε λες τίποτα! Βαριέμαι και εύκολα βλέπεις!!

Ρηνάκι μου, νεράιδα;;; Λες;; Εγώ θα σε έβαζα πάντως για την καλή νονά που δίνει λύσεις!!

Ελενάκι, και εγώ το ελπίζω!!!

Σας φιλώ!!! Να έχετε ένα όμορφο και δημιουργικό μήνα!!

Marina είπε...

Τη ωραία να μαθαίνω για τη δική σου...αρχή! Δεν ήταν όμορφη η ιδέα της Ειρηνούλας; Καλή συνέχεια στο δημιουργικό σου ταξίδι και έναν πανέμορφο, λουλουδάτο μήνα!!!

EVAGELIA VRETTOU είπε...

λΕλενίτσα, τι γλυκόόό...
δημιουργική από μπέμπα, δηλαδή! μπράβο κοριτσάκι, τα μαγικά χεράκια σου και η φαντασία σου να συνεχίσουν εύχομαι να μεγαλουργούν!

Jolly είπε...

Ταλέντο από κούνια σαν να λέμε!!!!!Φιλάκια και καλό μήνα!

love2love είπε...

οχι δεν μας κουρασες και αφου ειχες αναγκη την αναδρομη καλα εκανες

foufoula89 είπε...

ΠΟΛΥ ΓΛΥΚΙΑ Η ΑΝΑΔΡΟΜΗ ΟΜΟΡΦΑ ΟΛΑ ΚΑΛΟ ΜΑΝΑ ΝΑ ΕΧΕΙς..................

λΕλένη είπε...

Marina, η ιδέα ήταν καταπληκτική και μόλις διάβασα και τη δική σου αρχή!!

EVAGELIA, καλά ότι μου έδιναν έπαιζα μη λέω και υπερβολές!! Χαχα!

Ολυμπία, καλό μήνα και σε σένα!

love2love, χαίρομαι που απολαύσατε μαζί μου την αναδρομή!

foufoula, καλό μήνα και σε σένα!!

Ανεράιδα είπε...

Πολύ ωραίο κείμενο, νοσταλγικό....Καλό μήνα!

Unknown είπε...

Καλημέρα!!!!
Καλο μήνα!!!
Ήρθε η άνοιξη!!!
(εγώ μικρή είχα μια κουζίνα με πλαστικά αυγά^^^)
πάντος το καλλιτεχνικό το έχεις μέσα σου^^
Φιλάκια Πολλά!

ΕΥΓΕΝΙΑ είπε...

Καλέ το play doh ήταν το αγαπημένο μου. Αν είχα τώρα μπροστά μου θα έρχιζα το παιγνίδι!!!!

λΕλένη είπε...

Ανεράιδα, καλώς ήρθες! Καλό μήνα και σε σένα!

Χριστίνα μου, με πλαστικά αυγά;;; Χαχαχα!!! Καλό μήνα φίλη μου!!

Ευγενία, καλώς ήρθες! Γίναμε δύο που θα παίζαμε ξανά!!! :)

Ρεβεκκα είπε...

Ελενη μου αρεσε πολυ η αναδρομη στο παρελθον.Καλο μηνα να εχεις...

Χαρά Θεοδωρίτση είπε...

Τώρα εγω που να ξετρυπώσω τα πρώτα μου παιχνίδια;Ούτε στο Ιντερνετ δνε θα τα βρω...
Θα τοπαλέψω,έχω χρονο φαντάζομαι, όσο για το δικό μου ταξίδι στο χωροχρονο ...ΜΑΓΙΚΟ!

λΕλένη είπε...

Ρεβέκκα, καλό μήνα και σε σένα!

ΧΑΡΑ, ε και να μην τα ξετρυπώσεις δεν πειράζει! Τα όμορφα κείμενα σου θα μας ταξιδέψουν έτσι κι αλλιώς! Φιλιά!

Μοντέρνα Σταχτοπούτα είπε...

Τέλεια η αναδρομή σου..! Σαν ένα μικρό προσωπικό ημερολόγιο!!
Καλό μήνα!!

Μαριάννα είπε...

Τι όμορφη αναδρομή! Από μικρή ταλέντο!!!

Δημοσίευση σχολίου

Χαίρομαι τόσο να διαβάζω τη γνώμη σας...