CLICK HERE FOR FREE BLOG LAYOUTS, LINK BUTTONS AND MORE! »

Τρίτη 15 Φεβρουαρίου 2011

Είναι δωράκι... και είναι για σας!!!!

Γεια σας! Τι μου κάνετε; Ο καιρός ξαναχάλασε αλλά όχι και η διάθεση!! Έτσι λοιπόν μέσα στις γεμάτες μέρες μου (κυρίως από επισκέψεις, κάτι γίνεται αυτές τις μέρες!!) και κάτι περίεργες ώρες με έχει πιάσει κάτι να πειραματίζομαι με σύρματα, γαντζάκια, γράνες (το λέω σωστά;) και την πένσα που έχει αφήσει ο μπαμπάκας μου στο σπίτι (δεν θα πάρουμε και πένσα τώρα,χιχι) και προσπαθώ να λέω ότι έχω φτιάξει σκουλαρικάκια!!!!! Ένα ζευγάρι θα σας δείξω τώρα, αυτό που από την πρώτη στιγμή σκέφτηκα ότι το κάνω για σας... Μ' αρέσει πολύ να κάνω δωράκια και έτσι θέλοντας να σας ευχαριστήσω για τις γενέθλιες ευχές που μου αφήσατε, αλλά και γιατί έχετε γίνει λίγο παραπάνω από 80 είναι νομίζω καλές αφορμές για να σας κάνω δωράκι! Αλλά πάλι πήρα φόρα... ας αφήσω τώρα την εικόνα να μιλήσει...
Είναι φτιαγμένα με χάντρες και πολλές μικρές μικρές μικρές κορδελίτσες (αυτό ήταν και το πιο δύσκολο κομμάτι)... Μάλλον δε γίνεται να φτιάξω κάτι χωρίς να χρησιμοποιήσω τις κορδέλες μου!

Αφήστε λοιπόν το σχόλιο σας με τη γνώμη σας ή ό,τι άλλο θέλετε σε αυτή την ανάρτηση μέχρι και τις 22/02/2011 και θα ακολουθήσει την επόμενη ημέρα κλήρωση με τη νικήτρια συμμετοχή!! Μόνη προϋπόθεση είναι να είστε αναγνώστες και προαιρετικά μπορείτε να κάνετε μία μικρή αναφορά στο ιστολόγιο σας...
Φιλιά!

Υ.Γ.: Είναι το πρώτο σκουλαρίκι εξολοκλήρου από μένα (δε διέλυσα τίποτα, αν εξαιρέσετε την κορδέλα που θυσιάστηκε για την τέχνη) και χαίρομαι πολύ γι'αυτό!!! Άρα κορίτσια έχει και συναισθηματική αξία αλλά με χαρά σας τα χαρίζω γιατί είστε και εσείς ένα είδος έμπνευσης για μένα...

42 σχόλια:

neraiditsa είπε...

Ελενάκι μου είναι υπέροχα!!! δηλώνω συμμετοχή εννοείται!!! φιλάκιαααα!!!

Anzouya είπε...

Απλά, λιτά και απέριττα! Καλή η προσπάθεια. Έτσι ξεκίνησα κι εγώ δειλά-δειλά και σύντομα (μετά από πολλά λάθη και ράβε-ξήλωνε)κατάφερα πολλά πράγματα! Το βασικό είναι να έχεις φαντασία και όρεξη για δημιουργία (που εσύ προφανώς τα έχεις)!
Keep Creating! ;-)

el.mar είπε...

Ε δεν θε έλειπα εγώ...δημιουργία απο τα χεράκια σου κ μάλιστα όμορφη....οοοο....!!!

Ειρήνη είπε...

Πολύ όμορφα κοριτσάκι μου!!!Συγνώμη κορίτσια,αλλά είμαι ΕΓΩίστρια και εύχομαι να νικήσω!!!!
Πλάκα κάνω..Ας νικήσει η πιο τυχερή!!!
Φιλάκια!!!

Mairi είπε...

Πολύ όμορφα. Με μία ήσυχη, διακριτική ομορφιά. Μπράβο!

Unknown είπε...

Λατρεύω τα σκουλαρίκια!!!!!!! Είναι πανέμορφα και θα ήμουν ευτυχής αν τα κέρδιζα!!!!!!!!!

Marie είπε...

λΕλένη μου θέλω κι εγώ να συμμετάσχω! Φιλάκια!!!

Signorina Christina είπε...

Para polu wraia!!!Kai pl wraio blog!!!!Congrats! :D
SignorinaTina

Unknown είπε...

irtha k ego loipon!xixi!poly oraia ta skoularikakia!kali arxi me ti skourarikodimiourgia!ego eixa xekinisei me skourarikakia k mallon tha epistrepso se ayta giati exo nees idees!:-)

Ελευθερία είπε...

Ελενίτσα, κι εμένα μου άρεσαν πολύ τα σκουλαρικάκια σου!! μπράβο σου!!!

Ρούλα είπε...

Αχ πολύ γλυκά! Απλά και όμορφα! Σ'εχαριστούμε πολύ Ελενάκι! Ανυπομονούμε για την κλήρωση!

apinkdreamer είπε...

ελενη μου χρονια πολλα για τα γενεθλια σου! δε θυμαμαι να σου ειχα ευχηθει!!!τα σκουλαρικακια υπεροχα φυσικα!!!
να εισαι καλα!

EVAGELIA VRETTOU είπε...

Ελενάκι, τι όμορφα που είναι; Σπεύδω να δηλώσω συμμετοχή μιας και ξέρω με πόσο ενθουσιασμό, μεράκι και αγάπη είναι φτιαγμένα! Τα καλύτερα σου εύχομαι...πολλούς αναγνώστες ακόμα και πολλές δημιουργίες σου να απολαύσουμε! Φιλιά

Νίκη είπε...

ΠΌΛΎ ΌΜΟΡΦΑ ΕΊΝΑΙ, ΕΞΆΛΛΟΥ ΚΑΙ ΜΌΝΟ ΤΟ ΌΤΙ ΕΊΝΑΙ ΑΠ'ΤΑ ΧΕΡΆΚΙΑ ΣΟΥ ΑΡΚΕΊ..

Λαμπρινή είπε...

Κι εγώ,κι εγώ...!Πολύ όμορφα και φτιαγμένα με πολύ αγάπη,αυτό φαίνεται!!

foufoula89 είπε...

ΕΙΝΑΙ ΟΜΟΡΦΑ...ΚΑΙ ΕΓΩ ...ΚΑΛΗ ΣΥΝΕΧΕΙΑ...

Unknown είπε...

Ήρθα και γώ!
μμ δεν θα είμαι το νούμερο 21 αλλά δεν πειράζει!
σου ειπά ότι είναι υπέροχα!!
(δεν το ξέχασα έτσι??)
Καλό Βράδυ!!

Μαριάννα είπε...

ειναι υπεροχα! μππαβο και ακόμα δεν άρχισες!και εγω θαυμάζω τα κοσμήματα που φτιάχνετε αλλά μέχρι εκει!!!!Δεν τολμάω παραπέρα!

Irini είπε...

Καλημέρα και από εμένα!!
Πανέμορφα τα σκουλαρικάκια σου,τα έχεις φτιάξει πολύ ωραία και φαίνεται ότι έχεις βάλει πολύ μεράκι και αγάπη....

Δέσποινα είπε...

Πολύ όμορφα σκουλαρίκια,μπράβο σου ,δε φαίνεται να είναι τα πρώτα σου,μάλλον πιάνουν τα χέρια σου και δεν το ξέρεις!

Jolly είπε...

Είναι όμορφα τα σκουλαρίκια σου και τα κοράλλια είναι και απο τα τις αγαπημένες μου πέτρες εύχομαι να είμαι εγώ η τυχερή.!φιλιά.

NANTIA είπε...

Σκέτη γλύκα τα σκουλαρικάκια Ελένη μου! Δηλώνω κι εγώ το παρόν!!!

kiki είπε...

Οτι ειναι φτιαγμενο με μερακι και αγαπη ειναι καταπληκτικο σαν τα σκουλαρηκια σου!

Faiou είπε...

Να μαι κι εγώ!Να τα εκατοστήσεις αν και λίγο αργά και να χιλιάσεις(και λίγα λέω) τους αναγνώστες σου. Πολύ γλυκούτσικα τα σκουλαρικάκια σου!

para-kelsoscooks είπε...

Άργησα , αλλά δεν πιστεύω να είμαι η τελευταία.

Dizzy button είπε...

Πολύ όμορφα τα σκουλαρικάκια που ετοίμασες! Είναι απλά και πολύ διακριτικά!

χρυσάνθη είπε...

Και εγώ άργησα πολύ.Αλλά Ελενάκι μου είμαι πολύ στριμωγμένη αυτό το διάστημα και δεν έχω πολύ χρόνο για σερφάρισμα!!!Να τα εκατοστήσεις, να είσαι υγιής και τρισευτυχισμένη!!και να δημιουργείς όμορφα πραγματάκια!!!

Elenfly είπε...

Ειναι υπέροχα να εισαι παντα δημιουργική και να τα εκατοστήσεις!

Ανώνυμος είπε...

Μα είναι υπέροχα!!! Μπράβο σου..Έχεις μεγάλο ταλέντο!
stathoyla@hotmail.com

Maria είπε...

ΚΙ ΕΓΩΩΩΩΩΩΩΩΩ!ΜΗΝ ΜΕΙΝΩ ΑΠΟ ΕΞΩ!ΦΙΛΙΑ!ΠΑΝΤΑ ΔΗΜΙΟΥΡΓΙΚΗ!

SofiaSidi Arts and Creations είπε...

ΛΕλένη, είπα να ανταποδόσω την επίσκεψη και να συμμετέχω στο κέρασμα σου! Πολύ όμορφα τα σκουλαρίκια και μου άρεσε πολύ η ιδέα της κορδέλας! Είναι όντως δύσκολη στα κοσμήματα, έχω καταστρέψει μερικές...:)

ιρινι είπε...

νάμαι κι εγώ!!!!!!Υπέροχα, ελπίζω να τα δω απο κοντά!!!!!
φιλιά!!!

ifigenia είπε...

H κορδέλα κάνει τη διαφορά! υπέροχα!

ArtemisG είπε...

Είναι υπέροχα! Να έχεις πάντα ωραιες δημιουργίες και πολύ φαντασία!!!

Marina είπε...

Δωρακι και μάλιστα χειροποιητο;;; Φυσικά και το θέλω...Μπράβο σου για την όμορφη κατασκευή σου!!!

Κατερινα είπε...

λελενη γεια σου...μπηκα να ψηφισω την αδελφη σου και...σε ξερω!!!μπραβο πολυ ομορφα τα σκουλαρικια σου...οταν ξαναρθεις απο δω περνα να γνωριστουμε.............

Ioanna K. είπε...

einai polu polu omorfa! bravo! ^_^ eimai nea sthn parea sas kai elpizw na ginw filh sas! kalo apogeuma!

Magdalene B. είπε...

χειροποίητα πανέμορφα σκουλαρικάκια, θέλω και γωωω!μπράβο Ελένη πολύ ωραία!

το χειρότεχνο είπε...

πολυ ομορφη κ γλυκια προσπαθεια! καλη αρχη !καπως ετσι ξεκινησαμε ολοι!καλη συνεχεια και εις αλλα!!!

Emmanuelle είπε...

ax elpizw n prolava....eimai pleon angnwstria, k uposxomai ot 8 meinw :D
http://thesugarplumfairysmagic.blogspot.com/

LL είπε...

Εγώ που είμαι τόοοσο καιρό??????? Τέλεια τα σκουλαρίκια σου!!!

Mitsi είπε...

Είναι τέλειο!!!! Μπράβο:)

Δημοσίευση σχολίου

Χαίρομαι τόσο να διαβάζω τη γνώμη σας...