CLICK HERE FOR FREE BLOG LAYOUTS, LINK BUTTONS AND MORE! »

Τετάρτη 2 Φεβρουαρίου 2011

Ας φωτο - συνθέσουμε!!!

Γεια σας! Ξεκίνησε δημιουργικά και αυτός ο μήνας...
Η συνονόματη φίλη μου Ελένη, μου ζήτησε πριν από λίγες μέρες να τις φτιάξω μία σύνθεση με φωτογραφίες για τον καλό της! Με ενημέρωσε δε για τα χρώματα του δωματίου που θα κοσμούμε! "Λοιπόν, το δωμάτιο του έχει μαύρο, μωβ και ασημί!!" Και δικά μου αγαπημένα χρώματα, οπότε είχα μάλλον εύκολη αποστολή! Σήμερα μου έφερε τις φωτογραφίες (τις οποίες δημοσιεύω με δική της άδεια) και σας παρουσιάζω το αποτέλεσμα....



Η φίλη μου είπε ότι της άρεσε πολύ, ο φίλος της μέχρι και αυτή τη στιγμή δε γνωρίζουμε την αντίδραση του... Εσείς;

17 σχόλια:

Νίκη είπε...

Πολύ όμορφη σύνθεση, απλή και κομψή. Μ'αυτά τα δεδομένα θα του αρέσει σίγουρα.

Unknown είπε...

Μου αρέσει πάρα πολύ...μου αρεσει που έπαιξες με υφές, τα χρώματα είναι και τα δικά μου αγαπημένα και όλο το στήσιμο είναι εντυπωσιακό!!!

el.mar είπε...

Απλό κ όμορφο!Σίγουρα θα του αρέσει!

margarita είπε...

Τρυφερο και ομορφο δωρο...μπραβο στην φιλη σου και σε σενα που το εφτιαξες..

foufoula89 είπε...

ΑΠΛΗ ΚΑΙ ΟΜΟΡΦΗ ΚΑΙ ΜΕ ΩΡΑΙΟ ΧΡΩΜΑ....

Ειρηνη Σ είπε...

λΕλενη θα με κανεις να αγαπησω το μωβ
ειναι ωραια συνθεση !!!!!!

λΕλένη είπε...

Νίκη, το εύχομαι! Αύριο θα ξέρω!

Mαράκι, χαίρομαι που σου αρέσει και που παρατήρησες τις υφές! Σ'ευχαριστώ!!

Λενάκι, το εύχομαι!

margarita, θα της μεταφέρω το μπράβο και θα χαρεί!

foufoula, σε ευχαριστώ!

Ειρήνη Σ, θα χαρώ ιδιαιτέρως αν αγαπήσεις το μωβ εξαιτίας μου! :) Χαίρομαι που σ' αρέσει!

Irini είπε...

Simple yet very stylish.....great job!!!

Ανώνυμος είπε...

Του αρεσε παρα πολυ κ μενα το ιδιο!!!!! Τ αχρωματα τα πετυχεσ ακριβως. Σε ευχαριστουμε πολυ.... περιμενω κ το αλλο που σου ζητησα!!!!

λΕλένη είπε...

Irini, σε ευχαριστώ!!!

Και ναι η ανώνυμη από πάνω είναι η φίλη μου και μόλις μας πληροφόρησε ότι άρεσε!!! Περιμένω τις φώτο Λενάκι να το φτιάξουμε κι αυτό!!

Happy Kathy είπε...

Απλή σύνθεση αλλά πολύ όμορφη!!!!!Ότι πρέπει για αγόρι!!Μπράβο σου Ελένη!!!!

λΕλένη είπε...

Ευχαριστώ!!! Αφού του άρεσε όλα καλα!

EVAGELIA VRETTOU είπε...

Ε, βρε Ελένη πώς να μη του αρέσει;;; Μα είναι υπέροχο, λιτό και απέρριτο, όπως αρμόζει στην αντρική αισθητική, αλλά συνάμα εντυπωσιακό! Περιμένουμε να δούμε και το άλλο....!

λΕλένη είπε...

EVAGGELIA ευχαριστώ πολύ πολύ για τα καλά σου λόγια!!!! Όταν θα μου δώσει τις φώτο θα το δείτε κι αυτό!!! Φιλιά!

olga είπε...

τα χρώματα είναι από τα αγαπημένα μου! μπράβο σου!

Ειρήνη είπε...

Λελενάκι τέλειο!!Λιτό και πανέμορφο!!Υπέροχα χρώματα και για το δικό μου γούστο!!
Φιλάκια!!

λΕλένη είπε...

olga, τελικά όλοι λατρεύουμε αυτό το συνδυασμό χρωμάτων!

Ειρήνη, σ' ευχαριστώ πολύ!!!!

Δημοσίευση σχολίου

Χαίρομαι τόσο να διαβάζω τη γνώμη σας...