CLICK HERE FOR FREE BLOG LAYOUTS, LINK BUTTONS AND MORE! »

Σάββατο 26 Φεβρουαρίου 2011

Pay It Forward!

Το χρωστούσα αυτό το παιχνιδάκι και ήρθε η ώρα να το βάλω κι εγώ! Το είχα καθυστερήσει μέχρι να τελειώσει το giveaway μου και μια και τώρα θα έχω σύντομα υλικά για να φτιάξω πραγματάκια, γιατί έχω πέσει σε απραξία αυτές τις μέρες για να φταίει αυτό, είπα να σας ενημερώσω!
Εγώ είχα λάβει μέρος στο παιχνίδι της Βάνας και μετά δε μπορούσα να μη γράψω και στης Χριστίνας που με χαρά δέχτηκε να τα κάνει 2 τα δωράκια που θα λάβω!! Δεν είναι υπέροχο να χαρίζεις;;;
Το παιχνιδάκι λοιπόν λέει ότι οι 5 πρώτοι που θα αφήσετε σχόλιο εδώ θα λάβετε από εμένα ένα χειροποίητο δωράκι, που θα το έχω φτιάξει αποκλειστικά για σας!! Το μόνο που θα έχετε να κάνετε ως "αντάλλαγμα" είναι να παίξετε με τη σειρά σας το ίδιο παιχνιδάκι χαρίζοντας 5 δωράκια και εσείς!!! Περιμένω τους 5 πρώτους λοιπόν!!!! Με χαρά θα ετοιμάσω δωράκια για σας!!
Να έχετε ένα όμορφο Σαββατοκύριακο! Ελπίζω σύντομα να σας έχω και μία δημιουργική ανάρτηση γιατί μου έλειψαν... Φιλιά!

6 σχόλια:

Ioanna K. είπε...

καλησπέρα Ελένη! ΔΩΡΑ, ΔΩΡΑ, ΔΩΡΑ! τα αγαπώ! πέρνα και από το δικό μου για να αφησεις σχόλιο! ένα έμεινε! ;)

λΕλένη είπε...

Εύη, καλώς ήρθες! Το 1ο δωράκι είναι δικό σου! Στείλε μου τα στοιχεία σου στο e-mail μου, θα το βρεις πάνω δεξιά!

ioanna, ανταλλαγή θέλεις;; χαχα! Γιατί όχι! Είναι τέλειο το να μοιράζεσαι!!! Περιμένω τα στοιχεία! Φιλιά!

apinkdreamer είπε...

προλαβαινω κι εγω;;;; εχω ηδη κανει την αναρτηση!!!!

Ρεβεκκα είπε...

προλαβα μου φαινεται.τι ωραια...φιλια.

λΕλένη είπε...

apinkdreamer και Ρεββέκα, φυσικά και προλάβατε!!! Περιμένω τα στοιχεία σας!
Ρεββέκα να σε καλωσορίσω επί τη ευκαιρία! Περιμένω τα στοιχεία σας...

Μαιρη είπε...

Ελένη μου δηλώνω κ επίσημα ότι είμαι η πέμπτη!!!

Δημοσίευση σχολίου

Χαίρομαι τόσο να διαβάζω τη γνώμη σας...