CLICK HERE FOR FREE BLOG LAYOUTS, LINK BUTTONS AND MORE! »

Σάββατο 26 Φεβρουαρίου 2011

Με τα δύο χεράκια...

...πλάθω κουλουράκια... Όχι ακριβώς αλλά πλάθω πάντως!!!
Καλή σας μέρα!!! Αυτές τις μέρες δεν είχα και πολύ όρεξη να φτιάξω πραγματάκια, λίγο που έχω απογοητευτεί με το "μπαγιάτικο" πηλό μου, λίγο που δεν έχω τίποτα σε υλικά, λίγο ο καιρός που δε λέει να σταματήσει να βρέχει και λίγο ότι το μυαλό μου είναι αλλού... Θέλετε κι άλλα; Με καταλαβαίνετε άλλωστε πιστεύω! Όμως μια και τώρα περιμένω κάποια υλικά και είχα βρήκα λίγη όρεξη χθες είπα να κάνω λίγα μικροπραγματάκια και να πάρετε μια μικρή γεύση....
Έχω αποφασίσει ότι θα πειραματιστώ σε όλων των ειδών τις χάντρες και χαντρούλες!!!
Αλλά και σε λουλουδάκια και όχι μόνο!

Το φαντάστηκα ένα αστεράτο κρεμαστό αλλά τελικά σκέφτομαι να του κάνω ένα ταίρι και να γίνουν μαζί σκουλαρικάκια!
Και το κρεμαστό που θα είναι δωράκι για την αδερφούλα μου!
Αυτά... Εντάξει είναι λίγα αλλά σας είπα... Μάλλον όμως έχω όρεξη και σήμερα άντε να δούμε!! Να έχετε μιά όμορφη Κυριακή!
Φιλιά!!!

20 σχόλια:

Unknown είπε...

Αχ φαίνονται πανέμορφα!!! Προετοιμάζεσαι για τα υλικά που θα λάβεις ε? χα χα χα χα!!!!

Μου αρέσει πολύ η ιδέα για τα αστεράτα σκουλαρίκια!!! Μάλλον θα σε αντιγράψω ....χι χι χι

Φιλιάαααααααααα

Unknown είπε...

Καλημέρα Ελένη!!
πειραματισμούς μμμ
και εγώ μια από τα ίδια ^^
θέλω να δοκιμάσω μια καινούργια μάρκα πηλού
και μάλλον θα έχω λίγο χρόνο σήμερα!
πολύ όμορφα τα "κουλουράκια" σου^^
Φιλάκια!

λΕλένη είπε...

Μαρία μου, ναι προετοιμάζομαι σιγά σιγά αν και δε με βοηθάνε κάποια πράγματα! Αλλά όταν έρθουν... Βοήθεια μας! Χαχαχα!!! Θα κάνω και σχετική αναφορά όοοοταν έρθουν εννοείται!!!
Χαρά μου να "με αντιγράψεις" όπως λες! Τιμή μου! Χιχι! Πολλά φιλιά!!!

Χριστινάκι, ας πειραματιστούμε όλοι μαζί! Κράτα με να σε κρατώ!! Χιχι!!! Περιμένουμε τα αποτελέσματα! Φιλάκια!!

el.mar είπε...

Να πειραματίζεσαι πιο συχνά!!!
Η αδερφούλα σου η πιο τυχερή!!!
Πολύ ωραία!Φιλιά!

Νίκη είπε...

Τι όμορφα,σας είπα ότι πήρα κι εγώ μερικά πακετάκια πηλό; Ναι η μανία επεκτείνεται...
Ελενάκι ευχαριστώ για τις ευχές!

χρυσάνθη είπε...

Περιμένω να επεκταθεί και σε μένα αυτή η μανία ,γιατί εδώ και πάρα πολύ καιρό αγόρασα μερικά πακετάκια και φοβάμαι ότι θα μπαγιατιάσουν!!!χαχαχα

Ειρήνη είπε...

Κολλητικό βλέπω στην παρέα...
Πανέμορφα Ελενάκι μου!!Αν και έχεις λίγα υλικά,περισσεύει η διάθεση για δημιουργία κι αυτό φτάνει!!!
Φιλιά!!

λΕλένη είπε...

Λενάκι, διάθεση, υλικά και πολλά πειράματα αναμένονται σύντομα!!

Νίκη, χαίρομαι που η μανία επεκτείνεται! Περιμένουμε να πολυ-εθιστείς και εσύ λοιπόν!!

Χρυσάνθη, γρήγορα στην πράξη! Με σιγουριά λέω ότι θα μπαγιατέψουν και είναι κρίμα!

Ρηνάνι μου, για μένα εσύ το ξεκίνησες και το ξέρεις! Πρέπει να είσαι περήφανη που επεκτείνεται λοιπόν! Κάνω υπομονή και κρατάω τις εμπνεύσεις για την κατάλληλη στιγμή! Ξέρεις εσύ!!! :)

Magdalene B. είπε...

Τι όμορφα γλυκούλικα πραματάκια?λεΛένη μη χάνεις την όρεξη σου, θέλουμε να βλέπουμε τις δημιουργίες σου!

Χαρά Θεοδωρίτση είπε...

Δηλώνω ενθουσιασμένη!!!

Μαιρη είπε...

Αχ τι όμορφα που είναι!!! Μπράβο σου!! Δεν γνώριζα την ύπαρξη αυτού του πηλού! Απίστευτο αποτέλεσμα!!! Σίγουρα του χρόνου που θα επιστρέψω στο σχολείο μετά από την άδειά μου, θα σου ζητήσω συμβουλές για να φτιάξω διάφορα με τους μαθητές μου!!

eudokia είπε...

εμένα δε μου φαίνονται λιγα!!πάντως είναι πανέμορφα!!

neraiditsa είπε...

βρε Ελενάκι όλα είναι υπέροχα άσε και γω το ίδιο πρόβλημα είχα με τον πηλό πως ήταν μπαγιάτικος τώρα θέλω να πάρω πιο χαρούμενα χρώματα να δω τι θα μ βγει! να σε ρωτήσω κάτι τι κουπατ χρησιμοποιείς;καποιο ειδικό;;;

λΕλένη είπε...

Magdalene, προσπαθώ να μη τη χάνω! Και ειδικά όταν μου κάνετε τέτοια σχόλια! Επανέρχεται δριμύτερη! Η επόμενη φουρνιά μόλις μπήκε στο φούρνο!! :)

ΧΑΡΑ, ένα τόσο μικρό σχόλιο δίνει τόσο πολύ χαρά!!!

Μαίρη, και εσύ συνάδελφος δηλαδή!!!! Χαρά μου να σου δώσω συμβουλές! Μέχρι του χρόνου θα είμαι σε θέση σίγουρα!!!

eudokia, σε ευχαριστώ πολύ!! Καλώς ήρθες!

neraiditsa, άσε ο μπαγιάτικος είναι μεγάλο πρόβλημα! Θρυμματίζεται σε χιλιάδες ψιχουλάκια και κολλάει και παντού!!! Άντε να σε δούμε και εσένα! Ειδικά για πιο λόγο;; Και τα κουπατ της κουζίνας (ναι ναι, αυτά για τα κουλουράκια) κάνουν μια χαρά τη δουλεία τους!!!

Ρούλα είπε...

Χα χα κ εγώ τα ίδια κουπ πατ έχω! Τέλεια ιδέα...! Όλα φυσικά πανέμορφα..! Η αδερφούλα τυχερή...!

λΕλένη είπε...

Εμ τι Ρούλα μου, σιγά μην κάνουμε και έξοδα τώρα!! Μας φτάνουν οι πηλοί! Άλλωστε προσωπικά μόνο εκεί θα μπορούσα να τα χρησιμοποιήσω!! Χιχι!!!

Dizzy button είπε...

Πολύ όμορφα τα σχέδιά σου! Θα είναι τέλεια τα σκουλαρίκια αστεράκια!

Unknown είπε...

καλημερα..να ρωτησω..τι υλικο χρησιμοποιησες..?

λΕλένη είπε...

Dizzy Button, ευχαριστώ για τα καλά σου λόγια!

Λένα καλώς ήρθες! Είναι πολυμερικός πηλός!

Unknown είπε...

σ ευχαριστω πολυ

Δημοσίευση σχολίου

Χαίρομαι τόσο να διαβάζω τη γνώμη σας...