CLICK HERE FOR FREE BLOG LAYOUTS, LINK BUTTONS AND MORE! »

Τρίτη 8 Φεβρουαρίου 2011

Ένα βραβείο και ό,τι πρόλαβα...

Γεια σας, τι μου κάνετε;
Εγώ ηρεμώ λίγο πριν πάω για δουλειά θαυμάζοντας τα σπιτάκια σας και πάλι! Είπα να σας δείξω λίγα μικρά πραγματάκια που έχω κάνει τις τελευταίες μέρες, πειραματιζόμενη βασικά, αλλά και με καμάρι να σας παρουσιάσω το πρώτο βραβείο που μου χάρισε η Διασκέσις πριν 2 μέρες την ευχαριστώ πολύ για αυτό!!! Και μόλις σήμερα το ίδιο βραβείο μου χάρισε και Marie-Meraki (Μαράκι, όλο λέω να κάνω κάτι για το διαγωνισμό σου και όλο δεν προλαβαίνω). Ευχαριστώ πολύ και τις δύο για την τιμή που μου κάναν (είναι απίστευτο ότι κάτι τόσο απλό μπορεί να σου δώσει τόση χαρά).

Είναι ένα πολύχρωμο βραβείο, τι πιο όμορφο!!!
Το βραβείο επιβάλλει με τους κανόνες του να σας παρουσιάσω 10 πράγματα που μου αρέσουν... Χμμμ.. για να δούμε λοιπόν...
  1. Να πηγαίνω εκδρομές σε όμορφα μέρη.
  2. Το καλοκαίρι.
  3. Η καλή παρέα και τα γέλια που κάνουμε ξεσηκώνοντας όλους γύρω μας!
  4. Να δουλεύω με παιδιά και να αποζημιώνομαι με ένα χαμόγελο.
  5. Να ξεχνιέμαι συντροφιά με ένα βιβλίο.
  6. Οι κορδέλες, παντός τύπου και χρώματος.
  7. Τα ταξίδια στο εξωτερικό ακόμα και αν δεν είναι καθαρά αναψυχής.
  8. Να χαρίζω χαμόγελα και αγάπη απλόχερα (και ας την πατάω μετά).
  9. Να βρίσκομαι δίπλα στο τζάκι με την οικογένεια μου και με την αδερφούλα μου!
  10. Να αφήνω τη φαντασία μου να τιθασεύει κάθε υλικό που βρίσκεται στο δρόμο της!
Η σειρά ήταν τυχαία αλλά όλα μου αρέσουν εξίσου... Με τη σειρά μου θα χαρίσω το βραβείο αυτό σε όλους εσάς και όχι σε δέκα άτομα ξεχωριστά γιατί νιώθω την ίδια ζεστασιά από όλους σας που με αφήσατε να εισβάλλω έτσι ξαφνικά στα σπίτια σας και αγκαλιάσατε τόσο γρήγορα και τις δικές μου καλλιτεχνικές ανησυχίες! Σας ευχαριστώ πολύ!

Και τώρα ας περάσω στο 2ο σκέλος αυτής της ανάρτησης όπου θα σας δείξω γρήγορα τα μικρά πραγματάκια που πρόλαβα να κάνω αυτές τις μέρες.. Ευελπιστώ να έχω χρόνο για καλύτερα και μεγαλύτερα πλάνα σύντομα γιατί το μικρό μου σημειωματάριο έχει γεμίσει ιδέες!
Θα αρχίσω με τον αγαπημένο μου σελιδοδείκτη που αν και τόσο απλός μου αρέσει πολύ!
Ένα μικρούλη κεράκι που αποπειράθηκα να δοκιμάσω την τεχνική της χαρτοπετσέτας σε κερί που βρήκα εδώ. Πανεύκολο ήταν τελικά ChrisO's.
Έκανα και την πρώτη δειλή απόπειρα με πολυμερικό πηλό... Έχω ήδη τόσα στο κεφάλι μου να φτιάξω με αυτό... Με έχετε ξεσηκώσει για τα καλά!
Η φίλη μου Eirini μου είχε ζητήσει να της χαρίσω τα σκουλαρίκια με κόμικ που είχα φτιάξει αλλά εγώ προτίμησα να τις φτιάξω άλλα πιο γερά και να της τα χαρίσω πριν φύγει!
Τέλος το καινούριο μου μπρελόκ που έφτιαξα με την καρδούλα που μου περίσσεψε από τη σύνθεση που είχα φτιάξει από τη φίλη μου και τι άλλο; Μα φυσικά μπουμπουνιέρες αγαπημένες που κρατάω  και διαλύω χρησιμοποιώντας όλα τους τα υλικά! 
Σας φιλώ και εύχομαι να μη σας κούρασα!

14 σχόλια:

Marie είπε...

Όμορφα όλα!!!

anna είπε...

Πολυ όμορφα όλα,αυτο το χουι με τις μπομπονιέρες βλέπω ότι το έχουμε όλες!!!!

Νίκη είπε...

Συγχαρητήρια για το βραβείο!Πραγματικά το πρώτο που παίρνουμε το γιορτάζουμε λίιιγο παραπάνω! Οι κατασκευές πολύ όμορφες, περιμένουμε τη συνέχεια. Ξεχώρισα το σελιδοδείκτη, γιατί έχω ένα θεματάκι με τους σελιδοδείκτες γενικώς...

el.mar είπε...

Συγχαρητήρια για το βραβείο...πολύ όμορφα δημιούργησες....φιλιά!!!

Ειρήνη είπε...

λΕλενάκι είναι τέλεια όλα!!!Μπράβο για την αρχή με τον πηλό..απ'ό,τι βλέπω έπεται συνέχεια που θα έχει ΜΕΓΑΛΟ ενδιαφέρον!!!!Βραβειάκι και από μένα!!
Φιλιά!

foufoula89 είπε...

ΜΠΡΑΒΟ....ΤΑ ΚΑΝΕΙΣ ΟΛΑ ΚΑΙ ΣΥΜΦΕΡΕΙ....ΕΙΝΑΙ ΩΡΑΙΟ..ΠΡΑΓΜΑ ΟΤΑΝ Ο ΑΝΘΡΩΠΟΣ ΦΤΙΑΧΝΕΙ ΜΕ ΤΑ ΧΕΡΙΑ ΤΟΥ ΚΑΙ ΜΕ ΑΓΑΠΗ.....

NANTIA είπε...

Μπράβο για το βραβείο Ελένη μου! Το αξίζεις για τα όμορφα, χαρούμενα πραγματάκια που φτιάχνεις!

λΕλένη είπε...

Marie, ευχαριστώ! Ξεκίνησα τη δημιουργία για το διαγωνισμό σου, θα τη λάβεις σύντομα!

anna, χούι δε λες τίποτα! Τα τελευταία πέντε χρόνια θυμάμαι να επισκέπτομαι συγγενής και να μου τις έχουν κρατήσει! Χι,χι! Με έχουν πάρει χαμπάρι!

Νίκη, ευχαριστώ! Ναι με έκανε χαρούμενη μια και δεν έχω κλείσει ούτε δίμηνο στη γειτονιά σας! Ευχαριστώ!

Ελένη, ευχαριστώ! Τα φιλιά μου!

Ειρήνη, εσύ ήσουν η μεγαλύτερη ξεσηκώστρα! Στο είχα πει ότι θα δοκίμαζα! Ευχαριστώ πολύ για το βραβείο και εσένα και να ξέρεις ίσως χρειαστώ τη βοήθεια σου! Φιλιά!

foufoula, χαχα! Όλες εδώ μέσα νομίζω πως τα κάνουμε όλα και συμφέρουμε! Η χαρά της δημιουργίας!

ΝΑΝΤΙΑ, σε ευχαριστώ πολύ!

neraiditsa είπε...

Λελενάκι μπράβο!!! όλα είναι πολύ όμορφα!!! καλή άρχη με τον πηλό και καλή υπομονή!!! καλημέραααα!!!

neraiditsa είπε...

κορίτσια έχω giveway περάστε από το σπιτάκι μου για συμμετοχή!!!

λΕλένη είπε...

Ευχαριστώ νεραϊδούλα!!! Τρέχω να συμμετέχω!!! Χι,χι!!

Ειρηνη Σ είπε...

μπραβο για το βραβειο
οι δημιουργιες σου ολες ομορφες
τα σκουλαρικι νεανικα και χαρουμενα
γεια στα χερια σου

λΕλένη είπε...

Ειρήνη, σε ευχαριστώ πάρα πολύ!

Konstantina Chryssanthopoulou είπε...

Μ'ααρέσουν τα σκουλαρίκια κόμικ πολύ...

Δημοσίευση σχολίου

Χαίρομαι τόσο να διαβάζω τη γνώμη σας...