CLICK HERE FOR FREE BLOG LAYOUTS, LINK BUTTONS AND MORE! »

Τετάρτη 1 Φεβρουαρίου 2012

Η κλήρωση!!!!!

Καλό Μήνα!!!!!!
Ο τελευταίος μήνας του χειμώνα είναι γεγονός και έχει μπει για τα καλά θα έλεγα!!! Το κρύο είναι εδώ δυνατό για να μας θυμίζει ότι υπάρχει και αυτή η εποχή μιας και πέρυσι αν θυμάστε καλά απουσίασε!!

Όπως σας είχα υποσχεθεί σήμερα θα γινόταν η κλήρωση για τα 2 δωράκια που σας είχα υποσχεθεί ότι θα σας έδινα σήμερα έπειτα από κλήρωση!!! Έχει κλείσει ένα χρόνο το σπιτάκι μου, είχαμε Χριστούγεννα, απουσίαζα τόσο καιρό, σε 10 μέρες έχω γενέθλια, σας το χρωστούσα γενικά οπότε βουαλά....

Μέχρι και την τελευταία μέρα είχαμε συμμετοχές και στο σύνολο είχαμε 72 σχόλια, από τα οποία το ένα ήταν επανάληψη από το ίδιο άτομο, άρα 71 και ένα ακόμα ήταν ανώνυμο χωρίς κανένα στοιχείο οπότε δεν μπορούσα να το βάλω στην κληρωτίδα... Άρα 70 ονόματα συμμετείχαν!!!

Και γι πάμε να δούμε την κλήρωση... :)

Συγχαρητήρια giasmin και Σοφία!!! Είστε οι τυχερές!!!
Τα δωράκια σας είναι έτοιμα και περιμένουν τα στοιχεία σας ώστε να πάρουν το δρόμο τους και να κοσμήσουν τους λαιμούς σας!!! :)
Ελπίζω να τα ευχαριστηθείτε!!

Πολλά φιλιά σε όλες!!!
Καλό μήνα και πάλι με πολλά χαμόγελα!!!!

14 σχόλια:

je veux la vie είπε...

ΣΥΓΧΑΡΗΤΗΡΙΑ ΣΤΙΣ ΤΥΧΕΡΕΣ ΚΑΙ ΠΟΛΥ ΩΡΑΙΟ ΤΟ ΒΙΝΤΕΑΚΙ ΤΗΣ ΚΛΗΡΩΣΗΣ!!!!ΚΑΛΟ ΜΗΝΑ ΚΑΙ ΦΙΛΙΑ

Marie είπε...

Μπράβο στα κορίτσια!!! Καλό μήνα!

{Marianna} είπε...

Συγχαριτήρια στις τυχερές, εύχομαι να τα χαρούν!!! Το βιντεάκι τα σπάει!!! χαχαχα! Καλό μήνα! :)

kiki είπε...

Καλό σου μήνα!!!Μπράβο στα κορίτσια, καλοφόρετα!!!

giasmin είπε...

ΕΛΕΝΗ ΜΟΥ ΣΕ ΕΥΧΑΡΙΣΤΩ ΠΟΛΥ.ΕΙΜΑΙ ΠΟΛΥ ΧΑΡΟΥΜΕΝΗ ΠΟΥ ΚΕΡΔΙΣΑ ΜΙΑ ΑΠΟ ΤΙΣ ΔΗΜΙΟΥΡΓΙΕΣ ΣΟΥ.ΕΥΧΟΜΑΙ ΣΕ ΣΕΝΑ ΚΑΙ ΣΕ ΟΛΗ ΤΗ ΜΠΛΟΚΟΠΑΡΕΑ ΚΑΛΟ ΜΗΝΑ ΜΕ ΟΜΟΡΦΕΣ ΔΗΜΙΟΥΡΓΙΕΣ.ΚΑΛΟ ΒΡΑΔΥ ΚΑΙ ΠΑΛΙ ΕΥΧΑΡΙΣΤΩ.

LittleSunday είπε...

Συγχαρητήρια στις τυχερές!

jenny είπε...

Συγχαρητήρια στα κορίτσια! Ελενίτσα μου το βιντεάκι πολύ όμορφο!

Ανώνυμος είπε...

Συγχαρητήρια στις τυχερές!!!! Ελένη καταπληκτικό το βιντεάκι!!! Κι εγώ θα ήθελα να κάνω κάτι παρόμοιο....έχω giveaway που λήγει 15 Φεβρουαρίου...:P

NANTIA είπε...

Καλό μήνα Ελένη μου!
Πάντα τυχερούλες, τα κορίτσια!

Unknown είπε...

Καλό μήνα φίλενάδα!!! Μπράβο στις τυχερούλες!!! Τα φιλιά και την αγάπη μου σου στέλνω

Ειρήνη είπε...

Μα είναι απίστευτο πια!!!Θα σου πω inbox!!Συγχαρητήρια στα κορίτσια!
Φιλάκια!!!

jenny είπε...

Πέρνα από το σπιτάκι μου καλή μου να πάρεις ένα βραβείο πραγματικά το αξίζεις...

Katerina είπε...

Ελενάκι μου έχω καιρό να σου 'ρθω... συγγνώμη!
Εύχομαι να είσαι πολύ πολυ καλά και να δούμε σύντομα όμορφε δημιουργίες από τα χρυσά χεράκια σου!
Φιλιά πολλά και ευχαριστώ πολύ για την επίσκεψη!

Ανώνυμος είπε...
Αυτό το σχόλιο αφαιρέθηκε από έναν διαχειριστή ιστολογίου.

Δημοσίευση σχολίου

Χαίρομαι τόσο να διαβάζω τη γνώμη σας...