CLICK HERE FOR FREE BLOG LAYOUTS, LINK BUTTONS AND MORE! »

Τετάρτη 18 Ιανουαρίου 2012

Η καθυστερημένη εμφάνιση των χριστουγεννιάτικων μου....

Κάλλιο αργά παρά ποτέ... λέει σοφά η παροιμία!! Έτσι κι εγώ αν και καθυστερημένα έπρεπε από κάπου να ξεκινήσω να σας δείχνω όσα επιτυχημένα ή όχι φτιάχνω όλο αυτό το χρονικό διάστημα της απουσίας μου (στο οποίο μεσολάβησε.. Μία ακόμα μετακόμιση, 3 παζάρια!!!, οι γιορτές, ένα ξαφνικό ταξιδάκι σε δικό μας προορισμό, μαθήματα ιταλικών, πολύ διάβασμα βιβλίων και άπλετος ελεύθερος χρόνος με αποτοξίνωση από το ίντερνετ!!)!! Α και μόλις συνειδητοποίησα ότι το blog μου έκλεισε ήδη χρόνο!!!!! :)

Αλλά επειδή τα πολλά λόγια είναι φτώχεια και επειδή προσπαθώ να σας δίνω σταδιακά απαντήσεις ως προς το που ήμουν αλλά το παρακάνω και μιλάω πολύ ας περάσουμε στις χριστουγεννιάτικες δημιουργίες που αν και καθυστερημένα είπα να σας τις δείξω!!! :)
Τα κρεμαστά μου...


Τα σκουλαρικάκια σε χριστουγεννιάτικο κλίμα...






Ένα αγιοβασιλίτικο δαχτυλίδι...
Και τα γούρια του 2012...







Αυτά.... Υπήρξαν και κάποια ακόμα που δεν φωτογραφήθηκαν ποτέ...

Μην ξεχνάτε το διαγωνισμό μου για τα δωράκια που σας περιμένουν (για να έρθει και να δέσει η ανάρτηση... Γιατί Χριστούγεννα χωρίς δώρα δεν γίνονται!!!) απλά αφήνοντας το σχόλιο σας εδώ!!!

Πολλά φιλιά!!!

8 σχόλια:

feysjewel είπε...

ΕΛΕΝΗ ΤΟ ΠΑΘΑΙΝΩ ΚΑΙ ΕΓΩ ΑΥΤΟ!!!ΕΠΕΙΔΗ ΠΑΙΡΝΕΙ ΠΟΛΥ ΧΡΟΝΟ ΝΑ ΠΑΡΑΚΟΛΟΥΘΕΙΣ ΤΑ BLOG ΣΟΥ ΚΑΙ ΝΑ ΕΝΗΜΕΡΩΝΕΙΣ ΔΙΑΡΚΩΣ ΤΟ ΔΙΚΟ ΣΟΥ ΚΑΠΟΙΕΣ ΦΟΡΕΣ ΚΑΘΟΜΑΙ ΜΕΧΡΙ ΠΟΛΥ ΑΡΓΑ ΜΟΛΙΣ ΒΑΖΩ ΤΗΝ ΚΟΡΗ ΜΟΥ ΓΙΑ ΥΠΝΟ!!!ΔΕΝ ΠΕΙΡΑΖΕΙ ΥΠΑΡΧΕΙ ΚΑΤΑΝΟΗΣΗ ΑΠΟ ΟΛΕΣ ΜΑΣ!!!ΠΟΛΥ ΩΡΑΙΕΣ ΟΙ ΔΗΜΙΟΥΡΓΙΕΣ ΣΟΥ ΚΑΙ ΣΟΥ ΕΥΧΟΜΑΙ ΤΑ ΚΑΛΥΤΕΡΑ!!!ΚΑΛΟ ΒΡΑΔΥ!!!

mirsini's creations είπε...

Γειά σου Ελένη και καλή χρονιά!!!! Πολύ όμορφα όλα τα χριστουγεννιάτικά σου και μου άρεσαν πάρα πολύ τα σκουλαρικάκια και το πρώτο το κολλιέ!!!! Μπράβο σου!!! Και εννοείται πως τα διαλείμματα απο το ίντερνετ χρειάζονται αλλιώς εγώ προσωπικά κουράζομαι και στο σώμα και στο μυαλό!!! Εξάλλου μετά γυρνάμε δριμύτεροι και είμαστε πιό χαλαροί αφού έχουμε κανονίσει τις προτεραιότητές μας!!!χαχά!!!!
Εξάλλου απ'ότι διαβάζω είχες σημαντικά πράγματα να κάνεις!!!!
Να είσαι πάντα καλά και χαρούμενη!!!!! Με πολλές καινούριες δημιουργίες και φέτος!!! Καλό βράδυ!!! φιλιά :ο)

Ανώνυμος είπε...

νομιζω οτι δεν πειραζει κανεναν να βλεπει τοσο ωραια Χριστουγεννιατικα εστω και ετεροχρονισμενα.
με μαγεψε το πρωτο δεντρακι και τα σκουλαρικια.Μπραβο σου-υπεροχα.

Unknown είπε...

Ελένη μου ειλικρινά είναι πανέμορφες όλες οι δημιουργίες σου.... ο πολυεθιστικός είναι το φόρτε σου και όλες οι χριστουγεννιάτικες δημιουργίες !!!

EVAGELIA VRETTOU είπε...

Λελενίτσα, καταπληκτικά όλα! Χρόνια πολλά για το μπλογκάκι σου, να τα εκατοστήσει!!! Μας έλειψες κι ελπίζω να σε βλέπουμε συχνότερα, παρόλες τις δραστηριότητές σου!

showgirl είπε...

Τι όμορφα που είναι τα δεντράκια??? Αν και όλα μου άρεσαν τα δεντράκια τα λάτρεψα!

Μαιρη είπε...

Πολυ όμορφα όλα Ελένη μου!!!

Ειρήνη είπε...

Υπέροχα όλα!!!!
Ξαφνικό προορισμό;;;;Μα πού ήσουν;;;Πες μας!!! :)

Δημοσίευση σχολίου

Χαίρομαι τόσο να διαβάζω τη γνώμη σας...