CLICK HERE FOR FREE BLOG LAYOUTS, LINK BUTTONS AND MORE! »

Τρίτη 15 Νοεμβρίου 2011

Πόσα δε σας έχω δείξει...

Γεια σας φίλες μου!!

Αυτό ήταν ο χειμώνας άρχισε και έτσι μας βάζει στο κλίμα των Χριστουγεννιάτικων κατασκευών και νομίζω ότι ο εθισμός μου με τις κάρτες θα ξαναρχίσει σύντομα!!! :)

Η αποχή από το ίντερνετ συνεχίζεται αλλά όποτε βρω ευκαιρία... Τσουπ και από τα σπίτια σας περνάω και είναι ευκαιρία να σας δείξω και κάποια από τα πραγματάκια που έχω φτιάξει τον τελευταίο καιρό! Έχουν μαζευτεί πολλά αλλά θα δω τι μπορώ να σας δείξω χωρίς να σας κουράσω...
Μμμ...
Θα ξεκινήσω με σκουλαρίκια...

 Και φθινοπωρινά θέματα!






Λέω τα υπόλοιπα υαλωμένα να σας τα αφήσω για την επόμενη ανάρτηση και να σας βάλω κάτι για τα χεράκια μας! :)
Περλίτσες! All time clasic!




Και θα σας αφήσω με 2 πολύχρωμες χαρούμενες φωτογραφίες (κόντρα στο μουντό ουρανό)!!!


Κρατάω τα υπόλοιπα για την επόμενη σύνδεση μου (το πότε είναι άγνωστο αφού μόλις έμαθα ότι η αίτηση μου απορρίφθηκε!!!)
Σας χαιρετώ και σας στέλνω τα φιλιά μου!!!
Να περνάτε όμορφα!!!

23 σχόλια:

Mª Reyes είπε...

Es todo una preciosidad. Besos

Δέσποινα είπε...

Γιατί απορρίφθηκε;
Μας λείπεις πάντως,ευτυχώς που έβαλες μπόλικα τώρα για να "χορτάσουμε" μέχρι την επόμενη φορά!

Δρ. Βρακατόρ είπε...

Πολύ όμορφα όλα!!! Να σε βλέπουμε πιο συχνά!

Βίκυ είπε...

Πολύ όμορφα!!!

Elena είπε...

Τα καπελάκια είναι καταπληκτικά,,,,πανέμορφα,,,κουκλίστικα!!!

Νίκη είπε...

Μας λείπεις Ελενάκι, κάνε κάτι!
Οι δημιουργίες σου είναι νομίζω καλύτερες από ποτέ, όλα μου άρεσαν!
Τα φθινοπωρινά σου πολύ ατμοσφαιρικά,τα τριανταφυλλάκια τέλεια και το βραχιόλι με τις περλίτσες το αποκορύφωμα!!
Φιλιά κοριτσάκι, να περνάς καλά!

eudokia είπε...

Ελενακι!!σε χασαμε!!οι δημιουργιες σου οπως παντα υπεροχες!!
φιλια!

Angelique είπε...

Το ένα καλύτερο από το άλλο!!Μπράβο!!

λΕλένη είπε...

Σας ευχαριστώ πολύ για τα καλά σας λόγια!!!! Πόσο μου έχετε λείψει! Σας στέλνω τα φιλιά μου!!!

Ελευθερία είπε...

ένα έχω να σου πω...
δεν σε προλαβαίνω!!!!!!
όλα ειναι υπέροχα.....

Ειρήνη είπε...

Υπέροχα κοριτσάκι μου όλα!!!
Απορρίφθηκε;;;;;Γκρρρρρ.....
Φιλάκια!!

Jolly είπε...

Όμορφα όπως πάντα!

neraiditsa είπε...

Πανέμορφα όλα!!!!!! Φιλάκια πολλά !!!!

el.mar είπε...

Πολύ ωραία..και πολύχρωμα..χιχι..Φιλιά!!!

NANTIA είπε...

Ελένη μου όλα χαρούμενα και καλοφτιαγμένα!
Σου εύχομαι ένα υπέροχο Σαββατοκύριακο!

Magdalene B. είπε...

γλυκούλα μου?σε χάσαμε τι ομορφιές είναι αυτές!μπράβο σου!μας έλειψες!

apinkdreamer είπε...

καλημερα! ελαβες το ημερολογιο; στο εστειλε η ευα εδω και μερες!!!

Unknown είπε...

Κουκλίστικα όλα!
Τι κάνεις κοριτσάκι?έχουμε χαθεί^^
Φιλάκια πολλά!
καλά να περνάς!

apinkdreamer είπε...

σου εστειλα μειλ!!!

Maria είπε...

πολύ όμορφη η δουλειά σου...φιλια και καλως σε βρήκα!

maya =^o^= είπε...

καλές γιορτές και ευτυχισμένο το νέο έτος!!!!!με δημιουργίες ξεχωριστές,με υγεία και πολύ αγάπη!!!!!!!!!!!!! <3 <3 αν έχεις facebook και δεν ψήφισες ακόμη τον γατούλη μου τον Μπέμπη θα χαρώ πάρα πολύ να τον ψηφίσεις για να γίνει το Νιάου του μήνα!!!πολλά γατοφιλάκια!!!
http://apps.facebook.com/purinaniaou/4173

Katerina είπε...

Λελενάκι μου Καλή Χρονιά! Εύχομαι να είσαι υγιής, ευτυχισμένη , χαμογελαστή, δημιουργική και το 2012 να πραγματοποιήσει όλες σου τις επιθυμίες!
Μας λείπεις...

Unknown είπε...

Ελένηηηηηηηηη!!!! Αχ κι εγώ χάθηκα!!! Καταρχήν να σου ευχηθώ μια τέλεια νέα χρονιά και να αποκτήσεις όσα επιθυμείς!!!Είναι ΤΕΛΕΙΕΣ οι δημιουργίες σου!!! Μου έλειψες

Δημοσίευση σχολίου

Χαίρομαι τόσο να διαβάζω τη γνώμη σας...