CLICK HERE FOR FREE BLOG LAYOUTS, LINK BUTTONS AND MORE! »

Τρίτη 3 Μαΐου 2011

Ο "εθισμός" επέστρεψε...

Κορίτσια μου και όταν μιλάω για εθισμό, φαντάζομαι ότι καταλαβαίνεται για τη πράγμα μιλάω! Ναι, ναι πολύ σωστά καταλάβατε, αναφέρομαι στον πηλό, τον πολυεθιστικό όπως μου αρέσει να τον αναφέρω!
Η νέα μου δουλειά δυστυχώς δεν μου αφήνει τόσο χρόνο για να πλάθω πραγματάκια αλλά αφού σιγά σιγά μπαίνω σε κανονικούς ρυθμούς βρίσκω και περισσότερο χρόνο να ασχοληθώ!!! Και αυτό μου δίνει ιδιαίτερη χαρά!!! Και όσο βλέπω τον καιρό έξω να φτιάχνει και τον ήλιο να με ζεσταίνει έχω ακόμα περισσότερη όρεξη!!!!!
Και να τι έφτιαξα λοιπόν χθες....
Ένα δαχτυλιδάκι που μάλλον του έχω αδυναμία (μα σας έχω πει ότι εγώ δεν φοράω δαχτυλίδια;!:!)!
Λευκό τριαντάφυλλο όπως μου ζήτησε μία νέα φίλη μου!!!!
Και αρκετά σκουλαρικάκια, που έχω να δηλώσω ότι έχω αρχίσει να τους παίρνω το κολάι!!!

Και σκουλαρικάκια, σε navy ύφος και χάντρες και απλά κυκλάκια σε χαρούμενα χρώματα!!!!

Λίγο πριν σας αφήσω να σας βάλω να ακούσετε ένα τραγούδι που ακούω πολύ συχνά στον αγαπημένο μου ραδιοφωνικό σταθμό και όπως είναι λογικό μου έχει κολλήσει!
http://www.youtube.com/watch?v=eqrcn2KUHNY

Α και για σας όσες έχουν απορία τι έκανε τελικά με το γυαλί, ένα έχω να πω....
 Μπουκάλια-Ελένη: 3-0
3 μέρες δεν έχω καταφέρει τίποτα!!!!!!
Ευχαριστώ για τα σχόλια σας πάντως αλλά και για τις συμβουλές σας!!!!
Περιμένω να μου πείτε αν σας άρεσαν κι αυτά!!!
Πολλά φιλιά!!!!!

16 σχόλια:

Magdalene B. είπε...

Μπράβο Λελένη μου!τον κατατρόπωσες τον πηλό!πανέμορφα και τα σκουλαρίκια και το δαχτυλίδι!πολλά φιλιά!

Unknown είπε...

Μα έχεις γίνει καταπληκτική!!! Αυτός ο πολυεθιστικός μου φωνάζει μέσα απο το ντουλάπι αλλά ακόμα κάνω οτι δεν τον ακούω...εχουν άλλα προτεραιότητα

neraiditsa είπε...

το Λελενάκι επέστρεψε χεχε!!! είναι όλα τέλεια με αγαπημένο μου το 1ο δαχτυλίδι... τέλειο!!!
φιλάκια πολλά!!!

el.mar είπε...

Μας αρέσουν...μας αρέσουν πολύυυυ!!!!!!
Φιλάκια!!!!!!!!!!

λΕλένη είπε...

Μαγδαληνή, ευχαριστώ πολύ!!!! Σε σκεφτόμουν σήμερα!!! Κάτσε μέχρι να ετοιμαστεί η νέα φουρνιά να έρθω μια βόλτα!!! Φιλιά!!!

Μαράκι μου!!!! Αφού έκανες την αρχή με τον πηλό κι εσύ, δεν σε φοβάμαι, θα έρθουν και τα επόμενα!!!

Νεραϊδίτσα, ευχαριστώ!!! Ναι επέστρεψα και προσπαθώ να μη χαθώ πάλι!!!!

Ελενάκι, ευχαριστώ πολύ!!!!!!! Πολλά φιλιά!!!

Ελευθερία είπε...

Καλέ!!!
πόσες μερες εχω να μπω στο μπλογκάκι σου???
δεν σε προλαβαίνω!!! πότε πήγες Γερμανία,πότε γύρισες πότε τα έφτιαξες όλα αυτά τα απίθανα πράγματα!!
μπράβο σου μικρή πολυμήχανη Ελενίτσα!!! και μην φοβάσαι...μια του κλέφτη δυο του κλέφτη...που θα παει...θα ανοιξουν τα μπουκαλάκια!!!

Ανώνυμος είπε...

Είναι όλα τόσο όμορφα! Ερωτεύτηκα το λευκό τριαντάφυλλο!!Αλλά και τα σκουλαρικάκια σου είναι τέλεια!Πολλά φιλάκια!

Ειρήνη είπε...

Ελενάκι μου γλυκό αν και τα έχω θαυμάσει από το δαιμόνιο το fb δεν μπορώ να μη σου πω κι από δω πόσο πολύ μου αρέσουν!!!Είναι φοβερά όλα φίλη μου!!
Αμάν αυτό το γυαλί!!Περιμένει εναγωνίως όλη η γειτονιά την επικράτηση της Ελένης εναντίον του...

Σε φιλώωωω!!!

NANTIA είπε...

Αυτό είναι το καλό με τους εθισμούς Ελένη μου...δε φεύγουν ποτε!!! Τι καλά!
Ξετρελάθηκα με τα τριανταφυλλάκια! Υπέροχα σε όλες τις εκδοχές!
Καλή συνέχεια!
Φιλάκια!

λΕλένη είπε...

Ελευθερία, η αλήθεια είναι ότι όλα έγιναν πολύ γρήγορα!!! Σε ευχαριστώ πολύ!

melina p, σε ευχαριστώ πολύ!!! Φιλιά!!!

Ειρήνη μου, έχουμε πει ότι είχα καλή δασκάλα! Χιχι!

Νάντια μου, καλό-κακό δεν ξέρω!! Σίγουρα ξεσηκωτικό όμως!!! Πολλά φιλιά!!!

Unknown είπε...

Κοριτσάκι επέστρεψες!!!!
και δυναμικά απ'ότι βλέπω!!έτσι έτσι!!πάμε γερά!!!
Φιλάκια!

Dizzy button είπε...

Τέλεια είναι όλα Ελένη μου! Τα τριανταφυλλάκια τα κάνεις τόσα όμορφα!!! Φιλάκια!
ΥΓ. για κάτι που ρώτησες έστειλα ένα μειλ τις προάλλες, ελπίζω να το έλαβες.

Μαιρη είπε...

Ελένη μου για άλλη μια φορά υπέροχα!! Τα τριανταφυλλάκια είναι καταπληκτικά!! Μπράβο σου!!!
Πολλά φιλιά!

Unknown είπε...

Είναι πολύ ωραία αυτά που φτιάχνεις...Το πρώτο δαχτυλίδι μου άρεσε πάρα πολύ και βέβαια όλα τα υπόλοιπα...

Ειρηνη Σ είπε...

Ελενη ολα ειναι ομορφα και τα τριανταφυλλακια υπεροχα

Δέσποινα είπε...

Λάτρεψα το τελευταίο!

Δημοσίευση σχολίου

Χαίρομαι τόσο να διαβάζω τη γνώμη σας...